Miss Slovensko po pätnástich rokoch prechádza z Markízy na Joj (aktualizácia)

Markíza prišla o svoj tradičný event Miss Slovensko. Produkčný dom Forza a agentúra Oklamčák Production sa tento rok náhle rozhodli nadviazať spoluprácu na projekte s konkurenčnou televíziou Joj. Doposiaľ bola pritom ako partner 16. ročníka súťaže krásy štandardne komunikovaná Markíza.

"Vzhľadom k tomu, že TV Markíza nečakane zmenila obchodné podmienky, rozhodli sme sa rokovať aj s predstaviteľmi televízie Joj, ktorých považujeme za rovnocenných partnerov. Ich flexibilita a vysoká profesionalita sú pre nás zárukou toho, že divák zmenu nijako nepocíti a môže sa tešiť na večer plný ženskej krásy a pôvabu,“ uviedla v tlačovej správe výkonná riaditeľka Forzy Silvia Bastyr.

Markíza sa so značkou Miss Slovensko spájala od svojho vzniku v roku 1996, stráca ju po pätnástich rokoch kontinuálneho partnerstva. "Áno, môžeme potvrdiť, že neodvysielame program Miss Slovensko, čo nás mrzí, ale nedohodli sme sa na obchodných podmienkach s vlastníkom licencie," povedala pre Mediálne.sk hovorkyňa TV Markíza Oľga Dúbravská. Podľa neoficiálnych informácií Mediálne.sk môže ísť o jeden z následkov úsporných opatrení, ktoré televízii nariadil šéf CME Adrian Sarbu.

Miss Slovensko po pätnástich rokoch prechádza z Markízy na Joj (aktualizácia)

„Spolupracujeme s tými najlepšími slovenskými tvorcami a producentami. Dokážeme pripraviť a odpromovať veľké televízne projekty na vysoko profesionálnej úrovni a inak tomu nebude ani pri aktuálnom ročníku Miss Slovensko. Ženská krása, atraktívny program a naše skvelé promotion vytvoria galavečer, ktorý bude pre našich divákov zážitkom,“ povedal na margo uzavretej dohody generálny riaditeľ TV Joj František Borovský.

Jedným z dôsledkov výmeny partnerskej televízie je aj nové miesto konania galaprogramu. Priamy prenos sa v apríli neuskutoční v Bratislave, ale v Poprade. „Po niekoľkých rokoch priameho prenosu z Bratislavy sa vraciame opäť do krajov. Magickú atmosféru, ktorá sprevádza prípravy a realizáciu tohto výnimočného podujatia, si tak budú môcť vychutnať aj ľudia v inom meste Slovenska,“ uviedla hovorkyňa a tvár projektu Tamara Heribanová.  

TV Joj vo svojich začiatkoch vysielala konkurenčnú súťaž Miss Universe Slovenskej republiky, ktorú organizuje firma In Agency Silvie Lakatošovej. Televízia ňou dokonca otvárala svoje úplne prvé vysielanie 2. marca 2002. V posledných rokoch sa Lakatošová s eventom presunula na verejnoprávnu Jednotku STV.