Miss Slovensko 2011 najslabšia v histórii

Súťaž krásy Miss Slovensko dosiahla po presune z Markízy na Joj najnižší trhový podiel od zavedenia peoplemetrov. V strategickej cieľovej skupine 12-54 si sobotný priamy prenos z eventu pozrelo 22,1 % divákov, v 12+ dosiahol hodnotu 21,2 %. Markíza v rovnakom čase výrazne uspela s reprízovým filmom 96 hodín, ktorý v 12-54 zaznamenal nadpriemerný trhový podiel 44,7 %.

Miss Slovensko 2011 najslabšia v histórii

Záujem o Miss klesol už minulý rok na Markíze. K obrazovkám vtedy pritiahla 35,4 % divákov z cieľovky 12-54 a 35,5 % z 12+, pričom v roku 2009 ešte v 12+ dosiahla podiel 44,2 %. Najsledovanejšia od spustenia peoplemetrov bola Miss Slovensko 2008, ktorú si v 12+ pozrelo 49,3 % divákov. V roku 2007 bol event oslabený Hitom storočia na Jednotke STV a dosiahol preto v rovnakej cieľovke znížený podiel 37,3 %. Rok predtým 43,8 %. Miss 2005 sledovalo 47,2 % divákov.

Nedeľný prvý finálový prenos Česko Slovenskej SuperStar dosiahol v 12-54 podiel 49,2 %, čo je hodnota na úrovni doterajších semifinálových kôl, vysielaných v tento deň. Film Za nepriateľskou líniou 2 na Joj si pozrelo podpriemerných 18,4 % divákov a nasledujúcu snímku Za nepriateľskou líniou mierne vyšších 19,2 %.

Šou Šéfka dosiahla na Joj s podielom 20,4 % v 12-54 svoj najlepší piatkový výkon, stále však ide o podpriemer trhovej dvojky. Lídrom bola Markíza, ktorej film Patriot si zvolilo 35,8 % divákov. Nábeh mu robila robila žánrovo výrazne odlišná telenovela Tisíc a jedna noc (45,0 % v 12-54), ktorá zatlačila konkurenčný Panelák (19,1 % v 12-54) pod hranicu dvadsiatich percent.

Vývoj sledovanosti šou Česko Slovenská SuperStar (12-54)

  • Česko Slovenská SuperStar (nedeľa 10. apríl 2011) - 594-tisíc, 17,4 % / 49,2 %
  • Česko Slovenská SuperStar (pondelok 4. apríl 2011) - 620-tisíc, 18,1 % / 48,1 %
  • Česko Slovenská SuperStar (nedeľa 3. apríl 2011) - 618-tisíc, 18,1 % / 49,8 %
  • Česko Slovenská SuperStar (sobota 2. apríl 2011) - 478-tisíc, 14,0 % / 43,2 %
  • Česko Slovenská SuperStar (pondelok 28. marec 2011) - 568-tisíc, 16,6 % / 46,7 %
  • Česko Slovenská SuperStar (nedeľa 27. marec 2011) - 620-tisíc, 18,1 % / 49,6 %
  • Česko Slovenská SuperStar (sobota 26. marec 2011) - 424-tisíc, 12,4 % / 37,6 %
  • Česko Slovenská SuperStar (pondelok 21. marec 2011) - 564-tisíc, 16,5 % / 45,4 %
  • Česko Slovenská SuperStar (nedeľa 20. marec 2011) - 581-tisíc, 17,0 % / 49,7 %
  • Česko Slovenská SuperStar (sobota 19. marec 2011) - 490-tisíc, 14,3 % / 42,2 %
  • Česko Slovenská SuperStar (pondelok 14. marec 2011) - 521-tisíc, 15,2 % / 46,6 %
  • Česko Slovenská SuperStar (nedeľa 13. marec 2011) - 679-tisíc, 19,8 % / 49,1 %
  • Česko Slovenská SuperStar (sobota 12. marec 2011) - 478-tisíc, 14,0 % / 38,1 %
  • Česko Slovenská SuperStar (pondelok 7. marec 2011) - 492-tisíc, 14,4 % / 45,3 %
  • Česko Slovenská SuperStar (nedeľa 6. marec 2011) - 642-tisíc, 18,6 % / 45,9 %
  • Česko Slovenská SuperStar (pondelok 28. február 2011) - 559-tisíc, 16,2 % / 51,1 %
  • Česko Slovenská SuperStar (nedeľa 27. február 2011) - 630-tisíc, 18,2 % / 45,4 %
  • Česko Slovenská SuperStar (pondelok 21. február 2011) - 597-tisíc, 17,3 % / 52,6 %
  • Česko Slovenská SuperStar (nedeľa 20. február 2011) - 621-tisíc, 18,0 % / 47,3 %

Vývoj sledovanosti šou Šéfka (12-54)

  • Šéfka (piatok 8. apríl 2011) - 177-tisíc, 5,2 % / 20,4 %
  • Šéfka (piatok 1. apríl 2011) - 170-tisíc, 5,0 % / 19,6 %
  • Šéfka (piatok 25. marec 2011) - 147-tisíc, 4,3 % / 17,9 %
  • Šéfka (nedeľa 20. marec 2011) - 166-tisíc, 4,8 % / 13,1 %
  • Šéfka (nedeľa 13. marec 2011) - 256-tisíc, 7,5 % / 19,8 %   
  • Šéfka (nedeľa 6. marec 2011) - 314-tisíc, 9,1 % / 23,8 %  

Zdroje údajov: Hodnoty v sledovanosti v spravodajstve Mediálne.sk o sledovanosti sú negarantované.

Mediálne.sk zverejňuje hodnoty z výstupov merania sledovanosti citovaním oficiálnych zdrojov ako webové stránky STV a spoločnosti PMT, teletexty STV, TV Markíza, TV Joj a tlačové správy televízií. Stanice Joj a Joj Plus zverejňujú sledovanosť aj v týždenných programových plánoch. Správy obsahujú tiež označené neoficiálne informácie z brandže.

Všetky hodnoty sú uvádzané v cieľovej skupine 12-54 v prípade komerčných televízií a v cieľovej skupine divákov starších ako 12 rokov v prípade verejnoprávnej televízie, ak nie je uvedené inak. Ako prime-time sa chápe čas medzi 19:00 a 22:00, access-prime medzi 17:00 a 19:00. Nadpriemer a podpriemer je porovnaním výkonnosti relácie s posledným dostupným celotýždenným priemerným trhovým podielom v danej cieľovej skupine. Sezónny priemer je priemer týždenných podielov v období od septembra do júna v danej cieľovej skupine.