Aký to bol rok?
Minulý rok bol skutočne náročný vzhľadom na realizáciu jednej z najväčších integrácii spoločností na slovenskom trhu vôbec. Ale som rád, že napriek zložitým trhovým podmienkam sa nám podarilo splniť stanovené ciele a popritom rozširovať aj portfólio služieb. Hneď na začiatku roka sme uviedli produkt Magio Sat a za necelý rok sme na ňom získali desiatky tisíc nových zákazníkov. Zároveň sme koncom januára dokončili akvizíciu spoločnosti PosAm a v lete začali budovať dátové centrum v Bratislave s cieľom posilniť svoju pozíciu v ICT biznise, čo sa nám pri pohľade na finančné výsledky aj celkom darí.
Ktorá udalosť alebo osobnosť minulého roka najviac ovplyvnila brandžu, v ktorej pracujete?
Určite je to náš zákazník, ktorý nám zachoval svoju priazeň aj v čase doznievajúcej ekonomickej krízy a zároveň sa rozhodol vyskúšať aj viaceré naše nové produkty, čo potvrdzuje atraktivitu nášho portfólia.
Čo plánujete na budúci rok?
V budúcom roku nás postupne čakajú ďalšie fázy integrácie a spájania niektorých systémov. Z pohľadu zákazníka však plánujeme ďalej rozvíjať naše produktové portfólio a nasadiť aj nové technológie, napríklad sa pozrieť aj na vyššie prenosové rýchlosti v mobilnej sieti. (A popri celom pracovnom nasadení sa osobne teším aj na dovolenku, ktorú človek pri realizácii toľkých zmien určite potrebuje.)"