Minuloročná jarná grafika televízie JOJ patrí medzi sedem najlepších vo vlastných kapacitách vyrobených televíznych identov na európskom trhu. Na ocenenie Promax Award grafiku nominovala svetová asociácia kreatívnych pracovníkov Promax BDA, v brandži sa považuje za najväčšie ocenenie.
Hrané zvučky s moderátormi pracovali s jarnými farbami a popri tvárach televízie sa v nich objavovali kvety a divé šelmy. TV JOJ jingle vyrábala in-house pod vedením vtedajšieho creative directora Miroslava Talla.
JOJ sa umiestnila aj minulý rok, v kategórii „Televízna upútavka bez použitia záberov z relácie“ bola nominovaná za promo k súťaži Miliónový tanec.
Na minuloročný úspech nenadviazala TV Markíza, ktorá sa v roku 2006 umiestnila v tej istej kategórii ako tento rok JOJ. Markíza zabodovala vianočným identom "Všetko pod jednou strechou" použitým v roku 2005. (ra)