Mini Talent Show sa uviedla s nadpriemerným výkonom. Na úrovni repríz Senzi Senzusu

Expresne vyprodukovaná Mini Talent Show zabezpečila Jednotke v piatkovom prime-time nadpriemerný výkon. Podľa informácií Mediálne.sk si prvé vydanie detskej talentovej šou pozrelo 414-tisíc divákov a dosiahla trhový podiel 22,7 percenta. Jednotka má priemerný podiel pod 15 %.

Konkurenčné komerčné stanice si udržali štandardné čísla. Trvalka Aj múdry schybí bola tradične silná, Panelák na Jojke zaujal takmer štvrtinu divákov. Mini Talent Show ľudia podľa informácií Mediálne.sk prepínali najmä po skončení Paneláka, či druhom bloku reklám v Aj múdry schybí. 

Nadpriemerné trhové podiely prevyšujúce 20 percent dokázala Jednotka v piatky dosahovať aj s reprízovými zostrihmi Senzi Senzusu. Na rozdiel od výpravnej Mini Talent Show takmer zadarmo. 

Mini Talent Show sa uviedla s nadpriemerným výkonom. Na úrovni repríz Senzi Senzusu

Zdroj: Ivan Krasko

• Televízie v Grafoch a tabuľkách Mediálne.sk: Vývoje a porovnania prehľadne

Formát bol vyvinutý mimoriadne rýchlo, na poslednú chvíľu prebieha aj jeho výroba. Piatkové premiérové vydanie nakrútila STV v spolupráci s produkčnou spoločnosťou J.A.M. Film 1999 iba deň predtým. Viac informácií.

 

Zdroje dát:
Mediálne.sk zverejňuje hodnoty z výstupov merania sledovanosti citovaním oficiálnych zdrojov. Zdroje sú web o sledovanosti TV Joj TVmeter.sk, webová stránka STV, teletext TV Markíza a najmä tlačové správy televízií. Stanice Joj a Joj Plus zverejňujú sledovanosť aj v týždenných programových plánoch. Správy obsahujú tiež označené neoficiálne informácie z brandže. Hodnoty v sledovanosti v spravodajstve Mediálne.sk o sledovanosti sú teda negarantované.

Elektronický prieskum sledovanosti zabezpečuje TNS na objednávku PMT. Členmi PMT sú STV, Markíza, JOJ, Ta3 a Asociácia mediálnych agentúr.