Milujem Slovensko sledovalo v prípade prvej časti v novej sezóne 390-tisíc divákov, čo znamenalo trhový podiel Jednotky 21,3 percenta. Stačilo na pozíciu lídra trhu v 12+, hoci formát z minulosti pamätá aj ratingy nad pol milióna divákov.
Počet divákov v komerčnej cieľovke 12 – 54 pri Milujem Slovensko RTVS nezverejnila. V užšej cieľovke však mala navrch Farma na Markíze, ktorú sledovalo 192-tisíc mladších divákov pri podiele 20,6 percenta.
V 12+ mala reality šou Markízy 336-tisícové publikum (19,7 %). Na Joj bežala snímka Rande naslepo, televízia v tlačovej správe čísla sledovanosti nešpecifikovala.
Najsledovanejším programom piatka bolo v komerčnej cieľovke
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?