Milujem Slovensko sledovalo v prípade prvej časti v novej sezóne 390-tisíc divákov, čo znamenalo trhový podiel Jednotky 21,3 percenta. Stačilo na pozíciu lídra trhu v 12+, hoci formát z minulosti pamätá aj ratingy nad pol milióna divákov.

Počet divákov v komerčnej cieľovke 12 – 54 pri Milujem Slovensko RTVS nezverejnila. V užšej cieľovke však mala navrch Farma na Markíze, ktorú sledovalo 192-tisíc mladších divákov pri podiele 20,6 percenta.

V 12+ mala reality šou Markízy 336-tisícové publikum (19,7 %). Na Joj bežala snímka Rande naslepo, televízia v tlačovej správe čísla sledovanosti nešpecifikovala.

Najsledovanejším programom piatka bolo v komerčnej cieľovke 

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa