Superstar aj V siedmom nebi oproti predošlému týždňu klesli. Prvé semifinálové kole speváckej šou sledovalo 303-tisíc divákov z komerčnej cieľovke pri podiele 26,6 percenta. V siedmom nebi malo v rovnakom čase 234-tisíc mladších divákov (20,3 %).
V 12+ videlo prvý živý prenos Superstar dovedna 447-tisíc ľudí (22,8 %), V siedmom nebi zaujalo dovedna 514-tisíc divákov (25,9 %).
Jednotka v tejto konkurencii uhrala so seriálom Doktor Martin share v univerzálnej cieľovke 11,2 percenta, keď ju po 20:20 sledovalo 256-tisíc divákov, z toho 108-tisíc v 12 – 54 (8,1 %).
Sledovanosť Superstar vs. V siedmom nebi (12 - 54) | ||||
Superstar | V siedmom nebi | |||
Dátum | Rtg (tis.) | Shr (%) | Rtg (tis.) | Shr (%) |
30. 8. | 362 | 32,1 | 251 | 22,4 |
6. 9. | 390 | 32 | 262 | 21,6 |
13. 9. | 339 | 30,1 | 226 | 20,2 |
20. 9. | 308 | 25,2 | 381 | 31,2 |
27. 9. | 367 | 28,6 | 279 | 21,8 |
4. 10. | 350 | 31,1 | 258 | 21,6 |
11. 10. | 366 | 31,2 | 270 | 21,7 |
18. 10. | 307 | 26,6 | 239 | 20,5 |
Priemer | 348 | 29,6 | 271 | 22,6 |
Hodnoty sledovanosti pre Live + VOSDAL (živé vysielanie + oneskorená sledovanosť v ten istý deň) |
Nadpriemerne sa darilo v nedeľu večer stanici Plus s kultovou snímkou Vykúpenie z väznice Shawshank, ktorú si pozrelo 96-tisíc mladších divákov (9,2 %) a 140-tisíc v 12+ (7,9 %).
Najsledovanejším programom dňa bolo podľa peoplemetrov Najlepšie počasie na Joj s 326-tisíc divákmi v mladšej cieľovke (25 %) a spolu 666-tisíc divákmi (29,3 %).
Sobotný večer patril Markíze vďaka filmu Jack Ryan: V utajení, ten sledovalo po 20:30 v komerčnej cieľovke 270-tisíc divákov (24,9 %), v 12+ to bolo 373-tisíc divákov (20 %).
Joj klesol komediálny seriál Dvojičky na úroveň 195-tisíc mladších divákov (17,1 %), v univerzálnej cieľovke to bolo 282-tisíc ľudí (13,9 %). Následný špeciál Moja mama varí lepšie ako tvoja so začiatkom o 21:20 videlo 230-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (21,8 %), v 12+ to bolo 326-tisíc divákov (18,6 %).
Na Jednotke boli z večernej ponuky najsledovanejšie Nečakané stretnutia po 20:20, ktoré sledovalo 261-tisíc divákov v 12+ (12,9 %), mladých z toho bolo 63-tisíc (1,9 %).
Z menších staníc sa večer darilo kanálu Doma s romantikou od Rosamundy Pilcherovej. Film Kandidáti na lásku si zvolilo 68-tisíc mladších divákov (6,2 %), v 12+ to bolo 158-tisíc ľudí (8 %).
Na čele ratingového poradia boli v sobotu Televízne noviny na Markíze, videlo ich 305-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (31,6 %) a 628-tisíc v 12+ (34,7 %).
Piatkový večer patril po 20. hodine Jednotke, ktorá dokázala so zábavno-súťažnou šou Milujem Slovensko zvíťaziť aj v komerčnej cieľovke. Licencovaný formát mal 239-tisíc divákov vo veku od 12 do 54 rokov (21,6 %), v 12+ to bolo 475-tisíc divákov (23,1 %), čo predstavuje maximum v rámci aktuálnej sezóny.
Jednotka odsunula za seba Farmu na Markíze, ktorá evidovala 213-tisíc divákov (19,2 %), v univerzálnej cieľovke to bolo 462-tisíc divákov (26,3 %).
Piatkový špeciál Moja mama varí lepšie ako tvoja sledovalo na Joj 183-tisíc mladších divákov (16,5 %), v širšej cieľovke to bolo 274-tisíc ľudí (13,6 %).
Po 22:00 bola výrazným lídrom Markíza, na ktorej pokračovala Farma Duelom. Na ten bolo zvedavých 251-tisíc divákov (30,5 %), v 12+ to bolo 517-tisíc divákov (35,8 %).
Nad svojím priemerom bola večer menšia stanica Plus vďaka akvizičnej šou X Factor Veľká Británia. Tá si po 20:45 na dve hodiny uchmatla 97-tisíc divákov z komerčnej cieľovky, čo stanici prinieslo trhový podiel 9,2 percenta. V 12+ videlo spevácku súťaž 129-tisíc ľudí (6,8 %).
Najsledovanejším programom piatka v komerčnej cieľovky boli Športové noviny Markízy s 298-tisíc divákmi (29,2 %). V 12+ sledovalo športový súhrn 517-tisíc ľudí (26,5 %).