Jednotka tak bola v univerzálnej cieľovke lídrom s výrazným odstupom. Markízu uprednostnilo po 20:30 v 12+ počas večerného filmu Harry Potter a väzeň z Azkabanu 315-tisíc divákov, prvú časť seriálu Profesionál na Joj 296-tisíc, druhý diel nasledujúci vzápätí 265-tisíc.
Na vrchol sa Jednotka takmer dostala aj v komerčnej cieľovke 12 – 54, kde za Markízou zostala len o symbolické dve tisícky.
Komerčnú televíziu sledovalo 272-tisíc divákov pri trhovom podiele 24,2 percenta. Milujem Slovensko malo 270-tisíc divákov a share u mladšieho publika na úrovni 22,4 percenta. Akvizičný seriál na Joj dosiahol počas prvej epizódy v 12 – 54 podiel 12,8 percenta, druhá časť bola na úrovni 13,7 percenta.
Zaujímavosťou je, že najsledovanejší nespravodajský program nevysielala Markíza v piatok v hlavnom vysielacom čase, ale podvečer. Reprízu komediálneho seriálu Horná Dolná sledovalo 280-tisíc divákov z komerčnej cieľovky, teda o čosi viac ako večerný film o Harrym Potterovi.
Pozícia najsledovanejšieho programu patrila Televíznym novinám so 745-tisícovým publikom, z toho 365-tisíc divákov bolo vo veku od 12 do 54 rokov (share 36,4 %).
Spravodajská relácia Markízy si pozíciu udržala aj počas zvyšných dní. V ďalšej fáze večera bol v sobotu lídrom film Moja krásna učiteľka, ktorý po 20:30 na Markíze sledovalo 274-tisíc divákov v 12 – 54. Snímka mala share 23,3 percenta.
Joj konkurovala filmom Miami Vice, ktorý zaujal 192-tisíc divákov pri podiele 17,4 percenta. V 12+ Joj nestačila na RTVS a jej Nečakané stretnutia. Reláciu sledovalo 334-tisíc divákov pri podiele 15,5 percent, film Joj 284-tisíc (14,9 %), romantickú komédiu na Markíze 371-tisíc (18,0 %).
Nedeľný večer vyšiel po 20:30 lepšie Joj, ktorá zaradila film V utajení. V cieľovke 12 – 54 ho uprednostnilo 302-tisíc divákov (share 23,5 %). Výber Markízy – Sherlocka Holmesa – si zvolilo 249-tisíc mladších divákov (20,2 %).
V 12+ opäť dokázala najviac divákov zaujať Jednotka s pôvodným seriálom Tajné životy. Jeho ďalšiu časť videlo 463-tisíc divákov (19,4 %). Dvojkou v univerzálnej cieľovke bola Joj so 420-tisíc divákmi, Markíze patrila so Sherlockom Holmesom tretia priečka vďaka 333-tisíc divákom. V 12 – 54 mali Tajné životy 158-tisícové publikum (11,4 %).