A. Miklánek tak de facto prechádza na „druhú stranu“. Kým dosiaľ mal v Joj na starosti aj komunikáciu s operátormi a napríklad zdĺhavé rokovania o platbách za šírenie HD staníc či poskytovanie archívov, po novom bude pracovať priamo pre jedného z providerov.
V Telekome bude zodpovedný za platformu Magio, jej programovú štruktúru a produktový rozvoj, informoval operátor v tlačovej správe.
„Andrej Miklánek je skúsený manažér s cennými znalosťami slovenského a českého televízneho trhu a online prostredia. Som veľmi rád, že svoje dlhoročné skúsenosti sa rozhodol zužitkovať v Telekome a verím, že aj vďaka nemu ešte viac zvýrazníme našu vedúcu pozíciu v oblasti digitálnej televízie na Slovensku,“ povedal Dušan Švalek, výkonný riaditeľ pre mass market segment Slovak Telekomu.
Do Joj nastupoval A. Miklánek v auguste 2013 ešte počas šéfovania predošlého riaditeľa Františka Borovského. Tri roky pôsobil ako obchodný riaditeľ spoločnosti Mediaresearch pre ČR a SR, realizátora elektronického merania televíznej sledovanosti na českom trhu, ako aj merania návštevnosti internetu v Česku a na Slovensku.
Predtým dlhší čas pôsobil v Slovenskej televízii, kde bol najprv športovým redaktorom a neskôr šéfredaktor športového vysielania. Potom zastával pozície vo vrcholovom manažmente, ako projektový manažér sa podieľal na spustení programovej služby Trojka.
V skupine Joj participoval aj na spustení špecializovaných detských staníc RiK a Ťuki TV. Druhá z nich vznikla práve „na mieru“ Slovak Telekomu. Detskú stanicu vysielajúcu v slovenčine ponúka operátor výhradne svojim zákazníkom.