Odpovedá: riaditeľ TV Lux Marek Poláček

Ktorá udalosť alebo osobnosť minulého roka najviac ovplyvnila brandžu, v ktorej pracujete?
Kauza „Františkáni“ bola pre médiá nastaveným zrkadlom. Myslím, že mnohé médiá sa z nej poučili.

Mediálni lídri: Riaditeľ TV Lux Marek Poláček

Aký to bol rok?
Rok 2009 bol pre nás rokom vytrvalého a postupného rastu. Náš signál dnes pokrýva viac ako polovicu Slovenska, naša programová štruktúra sa skladá zo 47 programov, rozbehli sme spravodajstvo v každý pracovný deň, pravidelné programy vyrábajú aj pobočky v Banskej Bystrici, Prešove a Ríme.

Na čo sa najviac tešíte v budúcom roku?
Budem rozprávať len o televízii. Najväčšiu radosť budem mať, keď sa nám podarí naplniť víziu na rok 2010, ktorá znie: „Zvyšovanie kvality programov a zvyšovanie podielu vlastných finančných zdrojov na financovaní televízie.“ A tiež budem rád, ak aj v budúcom roku budeme tak efektívne využívať ľudské a finančné zdroje, ktoré sú televízii Lux zverené.

TV Lux predáva aj reklamu. Ste spokojní s jej objemom a príjmami z nej plynúcimi?
Televízia Lux nie je postavená na čisto komerčných princípoch a reklama tvorí len menšiu časť jej príjmov. Rozpočtovú položku „príjmy z reklamy“ sa aj napriek kritickému roku podarilo naplniť.

Dnes popoludní odpovedá: koordinátor nových projektov SRo Silvester Lavrík

V projekte Mediálni lídri oslovujeme už štvrtý rok desiatky ľudí, ktorí hýbu slovenskými médiami. Ich odpovede zverejňujeme od 17. decembra každý deň o 8:00 a 14:00.

Mediálni lídri: Riaditeľ TV Lux Marek Poláček

Zdroj: TREND Promotion