Odpovedá: generálny riaditeľ TV Markíza Václav Mika

Ktorá udalosť alebo osobnosť minulého roka najviac ovplyvnila brandžu, v ktorej pracujete?
Hospodárska kríza – pojem, ktorý z virtuálnej podoby získal reálny obsah.

Mediálni lídri: Generálny riaditeľ TV Markíza Václav Mika

Aký to bol rok?
Rok zmien. Väčšina spoločností nášho typu, ktoré sú verejne obchodovateľné, museli hľadať nové cesty a flexibilnejšie postupy, ako reagovať na vývoj trhu v globálnom ale i národnom – lokálnom kontexte. Väčšina vecí sa podarila. Ako sa hovorí: koniec dobrý – všetko dobré.

Na čo sa najviac tešíte v budúcom roku?
Žiadne „niveau stable“, s nohami na stole – mnoho nových alebo otvorených vecí na riešenie – digitalizácia, pohyb a vývoj na trhu – nové TV formáty a pravdepodobne nové tváre a kolegovia.

Do akej miery pomohla Markíze záštita medzinárodného mediálneho domu CME pri zvládaní dôsledkov svetovej finančnej krízy?
Najviditeľnejším prispením CME v tomto roku bolo schválenie investície na spustenie nového kanálu – Doma. Čo si najmä v kontexte krízy veľmi ceníme, aj ako prejav dôvery akcionárov.

Dnes popoludní odpovedá: šéfredaktor Hospodárskych novín Peter Vavro

V projekte Mediálni lídri oslovujeme už štvrtý rok desiatky ľudí, ktorí hýbu slovenskými médiami. Ich odpovede zverejňujeme od 17. decembra každý deň o 8:00 a 14:00.

Mediálni lídri: Generálny riaditeľ TV Markíza Václav Mika

Zdroj: TREND Promotion