Odpovedá: generálny riaditeľ TV Joj Richard Flimel
Ktorá udalosť alebo osobnosť minulého roka najviac ovplyvnila brandžu, v ktorej pracujete?
Kríza.
Aký to bol rok?
Pre mediálny trh to bol rok, v ktorom sa začali čistiť vzťahy. Pre TV Joj to bol najúspešnejší rok v histórii a rok, v ktorom si naša televízia obhájila a upevnila svoju pozíciu.
Na čo sa najviac tešíte v budúcom roku?
Pracovne sa najviac teším na to, že s rozbehom DVB-T budeme môcť s konkurenciou bojovať bez súčasného hendikepu v pokrytí signálom. Budeme tak môcť dokázať, na čo naozaj máme.
Joj ku koncu roka uskutočnila zmeny v štruktúre manažmentu. Prečo ste k nim pristúpili a čo to znamená osobne pre vás?
Zmeny v štruktúre sme urobili najmä preto, lebo sme ako organizácia vyrástli. Úspech a prudký rozvoj priniesli nové výzvy. Na to, aby sme ich zvládli, bolo potrebné pozmeniť niektoré právomoci a zodpovednosti v našom tíme. Mne osobne zmena uvoľnila ruky a môžem sa viac venovať strategickému rozvoju TV Joj, ako aj vzťahom s externým prostredím.
Dnes popoludní odpovedá: šéfredaktorka týždenníka Život Renáta Klačanská
V projekte Mediálni lídri oslovujeme už štvrtý rok desiatky ľudí, ktorí hýbu slovenskými médiami. Ich odpovede zverejňujeme od 17. decembra každý deň o 8:00 a 14:00.
- Kompletný zoznam už zverejnených: Mediálni lídri 2009/2010 (aj RSS)
Zdroj: TREND Promotion