M. Kubinec podľa informácií od mBank na pozícii hovorcu pre slovenský trh skončil po vyše štyroch rokoch a bude sa venovať iným aktivitám.
Od apríla ho nahradila spomínaná I. Vejvodová, ktorá do mBank nastúpila vlani v júni na oddelenie komunikácie. Od novembra pôsobila ako hovorkyňa pre Českú republiku a za komunikačnú stratégiu zodpovedala aj na Slovensku.
Pod Vejvodovej agendu patria aj aktuálne komunikačné a PR aktivity banky, ktorá sa vo februári pustila do rebrandingu – zmenila logo, korporátny dizajn a najmä spustila nový internet banking.
V rámci projektu Nová mBank podporeného rozsiahlou kampaňou v médiách tiež banka uviedla nový vzhľad webu – jeho domovská stránka má vyjadrovať filozofiu mBank a pripomínať viac internetový e-shop ako korporáciu.
Podľa českého webu Strategie.cz prišla I. Vejvodová do mBank zo spoločnosti Columbia Sportswear Czech, kde PR a marketingové aktivity takisto koordinovala na viacerých trhoch vrátane Slovenska. Predtým pôsobila aj ako hovorkyňa skupiny ČEZ.
Banka na Slovensku využíva na komunikáciu služby agentúry PR Clinic, ktorá zasielala aj tlačovú správu o tejto personálnej výmene.