Komerčným staniciam vo štvrtok po dlhšom čase nestál v ceste futbal - Euro má do piatka v programe dva voľné dni. 

Finále MasterChefa po 21:30 sledovalo 177-tisíc divákov z komerčnej cieľovky 12 – 54 pri trhovom podiele 20,8 percenta. Ide síce o najvyšší share tejto relácie od konca apríla, no pre Markízu stále podpriemerné číslo.

V 12+ mala posledná časť kuchárskej súťaže 289-tisíc divákov a share 18,4 percenta. V oboch hlavných cieľovkách ju tesne preskočilo Inkognito, ktoré na Joj po 21:25 uprednostnilo 191-tisíc mladších divákov (21,4 %) a 351-tisíc v 12+ (21,3 %).

Celá séria MasterChefa, ktorého Markíza prvý raz vysielala v česko-slovenskej verzii na jeseň 2012, skončila na priemere 185-tisíc divákov v 12 – 54 a podiele 17,3 percenta. V 12+ mala podobnú výkonnosť – 339-tisíc divákov (17 %).

Markíza pôvodne licencovanú šou vysielala od začiatku apríla v utorok a vo štvrtok o 20:30, od polovice mája už šla relácia len raz do týždňa vo štvrtok a posledné dve časti boli nasadené neskôr – v druhom prime-timeovom pásme po 21:30.

Viac sa Markíze vo štvrtok večer darilo s kvízšou Dobre vedieť!, ktorú videlo 231-tisíc z komerčnej cieľovky (26,5 %) a 414-tisíc v 12+ (25,3 %). Seriál Naši mal po 20:35 na Joj 182-tisíc mladších divákov (20,7 %), v 12+ ich bolo 285-tisíc (17,4 %).

Dobre vedieť! bolo najsledovanejším programom dňa u mladých, v 12+ namerali peoplemetre najväčšie publikum relácii Najlepšie počasie na Joj, ktorú videlo 426-tisíc divákov (28,1 %). V 12 – 54 mala predpoveď 214-tisíc divákov (27,5 %).

V podvečernom slote pred správami bola lídrom v 12 - 54 Markíza so Susedskými prípadmi, ktoré po 18. hodine sledovalo 105-tisíc mladších divákov (22,1 %) a 194-tisíc v 12+ (19,1 %). Reláciu Moja mama varí lepšie ako tvoja na Joj uprednostnilo v tom istom čase 79-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (17,1 %) a 194-tisíc v 12+ (19,6 %).