Martinka - Kleopatra z Turca v sledovanosti porazila aj Noru Mojsejovú

Nora Mojsjeová našla v sledovanosti premožiteľa. Včerajší hodinový večerný špeciál Martinka - Kleopatra z Turca videla na TV Joj v strategickej cieľovej skupine 12-54 viac než polovica divákov pri obrazovkách. S ratingom 12,6 % a trhovým podielom 50,3 % išlo medzi mladšími divákmi o najsledovanejší nespravodajský program dňa.

V konkurencii Martinky skončili na Markíze vo výraznom podpriemere Nočné Televízne noviny (5,8 % / 21,2 %) aj Adela show (4,4 % / 19,0 %) s novým primátorom Bratislavy Milanom Ftáčnikom. Pre mládeži neprístupný obsah nasadila Jednotka STV film Diabol zo série Nesmrteľní (1,6 % / 6,7 %) mimoriadne po 22:00, v ostrej konkurencii prepadol.

Martinka - Kleopatra z Turca v sledovanosti porazila aj Noru Mojsejovú

Martinka - Kleopatra z Turca (627-tisíc, 13,2 % / 47,9 %) dominovala trhu aj v cieľovej skupine 12+, Nočné Televízne noviny (276-tisíc, 5,8 % / 19,0 %) aj Adela show (230-tisíc, 4,9 % / 18,9 %) dosiahli obdobné podpriemerné čísla ako u mladších divákov. Nesmrteľní (99-tisíc, 2,1 % / 8,0 %) na Jednotke si výrazne nepolepšili ani vďaka staršej cieľovke.    

Podľa tlačovej správy boli na bulvárom zviditeľňovanú súťažiacu zo šou Farmár hľadá ženu zvedavé najmä mladšie ženy v cieľovej skupine 25-34, v ktorej dosiahla podiel 61 %. Hranicu 60 % relácia prekročila aj v Žilinskom kraji (61,6 % v 12-54) a približovala sa jej i v Bratislavskom kraji (55,8 % v 12-54).

Martinka so svojím špeciálom porazila aj kontroverznú košickú podnikateľku Noru Mojsejovú. Tá so svojím obdobným špeciálom, v ktorom komentovala dianie v šou Kapor na torte, dosiahla v pondelok 6. septembra v 12-54 v približne rovnakom čase podiel 44,5 %. Viac informácií.

Večer na Markíze otváral film Klik (466-tisíc, 24,7 % v 12+ a 33,4 % v 12-54), ktorý v 12-54 mierne predstihol Panelák (574-tisíc, 28,6 % v 12+ a 29,1 % v 12-54) a Profesionálov (510-tisíc, 28,6 % v 12+ a 28,8 % v 12-54) na Joj. Jednorazová náhrada za Nesmrteľných, film Anjel spravodlivosti (418-tisíc, 21,0 % v 12+ a 14,7 % v 12-54) priniesol Jednotke dvojnásobne lepšie výsledky, ako zvykne dosahovať v posledných týždňoch, uspel dokonca aj medzi mladšími divákmi. V 12+ skončil Klik na Markíze v podpriemere, viac divákov mala počas jeho trvania Joj.

Markízu včera celodenne v 12-54 sledovalo 32,7 % divákov, Joj dosiahla podiel 25,2 % a Jednotka 8,6 %. Stanice CME dosiahli v prime-time v rovnakej cieľovke podiel 36,8 %, stanice s logom Joj 29,7 % a kanály STV dokopy 11,9 %. 

Zdroje údajov: Hodnoty v sledovanosti v spravodajstve Mediálne.sk o sledovanosti sú negarantované.

Mediálne.sk zverejňuje hodnoty z výstupov merania sledovanosti citovaním oficiálnych zdrojov ako web o sledovanosti TV Joj TVmeter.sk, webová stránka STV, PMT, teletext TV Markíza a tlačové správy televízií. Stanice Joj a Joj Plus zverejňujú sledovanosť aj v týždenných programových plánoch. Správy obsahujú tiež označené neoficiálne informácie z brandže.

Všetky hodnoty sú uvádzané v cieľovej skupine 12-54 v prípade komerčných televízií a v cieľovej skupine divákov starších ako 12 rokov v prípade verejnoprávnej televízie, ak nie je uvedené inak. Ako prime-time sa chápe čas medzi 19:00 a 22:00, access-prime medzi 17:00 a 19:00. Nadpriemer a podpriemer je porovnaním výkonnosti relácie s s posledným dostupným celotýždenným priemerným trhovým podielom v danej cieľovej skupine. Sezónny priemer je priemer týždenných podielov v období od septembra do júna v danej cieľovej skupine.

Elektronický prieskum sledovanosti zabezpečuje TNS na objednávku PMT. Členmi PMT sú STV, Markíza, JOJ, Ta3 a Asociácia mediálnych agentúr.