Aký to bol rok?

Martin Hudák z Orea: Talentmania dopadla nad naše očakávania

Počas roka 2010 sme asi najviac v Oreo žili najmä precíznou prípravou a výrobou série filmov s názvom Nesmrteľní pre Slovenskú televíziu, kde sa nám, podľa nášho uváženia, podarilo spojiť najkvalitnejších ľudí z oblasti dramatickej tvorby. Myslím, že sa výborne podarilo rozbehnúť a graficky vyšperkovať Adela Show. Môžem povedať, že uplynulý rok bol pre nás pomerne náročný aj preto, že sme sa dostali do priamej konkurencie s najúspešnejším licencovaným formátom a nebolo ľahké ustáť tento boj. V konečnom dôsledku Talentmania dopadla nad naše očakávania, takže to v závere hodnotíme veľmi pozitívne.

Ktorá udalosť alebo osobnosť minulého roka najviac ovplyvnila brandžu, v ktorej pracujete?

Neviem presne konkretizovať, čo to bolo v roku 2010. Zakaždým príde niečo nové, čo ovplyvní biznis. No podľa môjho názoru rozvoj a prienik internetu do nášho segmentu ovplyvňuje túto oblasť asi najviac.

Čo očakávate od budúceho roka?

Najviac sa teším na otvorenie ďalšieho štúdia, ktoré by sa malo venovať výhradne produkcii a postprodukcii kratších televíznych, filmových a hudobných útvarov a vzniku Oreo TV.