Z Markízy odchádza šéf publicistiky Henrich Krejča

Po zrušení relácie Paľba a odchode reportéra Jána Pasiara sa rozhodol v Markíze skončiť aj šéf publicistiky Henrich Krejča. Z televízie odchádza k 31. augustu 2010. Informovali o tom denníky Nový Čas a Plus jeden deň.

Krejča pre Nový Čas povedal, že k jeho rozhodnutiu prispelo aj zrušenie Paľby, ktorá bola jeho "srdcovou záležitosťou". V ostatnej sezóne reláciu nielen viedol, ale aj moderoval. "Nikto ma z televízie nevyhadzuje, rozhodol som sa sám, lebo v Markíze už dlhšie nemám ďalšie profesionálne naplnenie," zdôvodnil svoju výpoveď. Svoje ďalšie kariérne smerovanie nekonkretizoval.

Z Markízy odchádza šéf publicistiky Henrich Krejča

Na post šéfa publicistiky nastúpil Krejča v októbri 2007. Nahradil Janu Segečovú, ktorá z televízie odišla koncom jari 2007 riadiť Rádio Slovensko. Medzitým publicistiku dočasne riadil niekdajší redaktor Paľby Pavol Fejér.

Markíza nekomentovala, či za Krejču hľadá náhradu. "Redakcia publicistiky je v súčasnosti pod vedením riaditeľa Centra spravodajstva a publicistiky Tibora Búzu," povedala pre Mediálne.sk hovorkyňa Markízy Oľga Dúbravská. Pod publicistiku budú po zrušení Paľby spadať už iba relácie Lampáreň a Reflex.

Henrich Krejča pracoval v Markíze od jej vzniku v roku 1996. Z pozície reportéra postúpil v decembri 2005 na manažérsky post šéfredaktora spravodajstva. Zastával ho do februára 2007, kedy odišiel na neplatené voľno na polročnú cestu naprieč Afrikou.