Ani operatívne stiahnutie tureckého seriálu Sultán nepomohlo televízii Markíza k výrazne lepším výsledkom sledovanosti po ôsmej večer. Reprízovú komédiu Miss špeciálny agent si včera po 20:00 podľa informácií Mediálne.sk pozrelo podpriemerných 22,4 % divákov zo strategickej cieľovej skupiny 12-54. Sultán dosiahol deň predtým podiely 19,3 % a 21,4 %.
Trhovým lídrom a najsledovanejším nespravodajským programom dňa bol podľa tlačovej správy konkurenčný denný seriál Panelák (12,7 % / 31,9 % v 12-54) na Joj. Trhová dvojka pokračovala v dominancii aj s nasledujúcim seriálom Kosti (24,0 % v 12-54).
Aj po 22:00 patrila pozícia trhového lídra TV Joj, keď s filmom Templár (25,0 % v 12-54) dokázala poraziť hlboko podpriemerne výkonnú snímku Sklenený dom 2 (19,6 % v 12-54) na Markíze.
Mimoriadny úspech včera večer zaznamenala podľa informácií Mediálne.sk verejnoprávna Jednotka STV s dvomi dielmi dobrodružnej série Kráľov korzár (14,0 % a 16,1 % v 12+ / 9,9 % a 11,7 % v 12-54).
Markíza sa výrazne lepšie darilo pred ôsmou. V tlačovej správe sa pochválila nadpriemerným výkonom podvečernej rodinnej komédie Ako dostať otecka do polepšovne (40,6 % v 12-54).
Najsledovanejším programom dňa boli nasledujúce Televízne noviny (44,2 % v 12-54) s 974-tisíc divákmi vo veku nad 12 rokov pri obrazovkách. Nadpriemerné výkony zároveň zaznamenali aj konkurenčné spravodajské formáty Krimi (30,6 % v 12-54) a Noviny TV Joj (34,7 % v 12-54).
Zdroje údajov: Hodnoty v sledovanosti v spravodajstve Mediálne.sk o sledovanosti sú negarantované.
Mediálne.sk zverejňuje hodnoty z výstupov merania sledovanosti citovaním oficiálnych zdrojov ako webové stránky STV a spoločnosti PMT, teletexty STV, TV Markíza, TV Joj a tlačové správy televízií. Stanice Joj a Joj Plus zverejňujú sledovanosť aj v týždenných programových plánoch. Správy obsahujú tiež označené neoficiálne informácie z brandže.
Všetky hodnoty sú uvádzané v cieľovej skupine 12-54 v prípade komerčných televízií a v cieľovej skupine divákov starších ako 12 rokov v prípade verejnoprávnej televízie, ak nie je uvedené inak. Ako prime-time sa chápe čas medzi 19:00 a 22:00, access-prime medzi 16:00 a 19:00. Nadpriemer a podpriemer je porovnaním výkonnosti relácie s posledným dostupným celotýždenným priemerným trhovým podielom v danej cieľovej skupine. Sezónny priemer je priemer týždenných podielov v období od septembra do júna v danej cieľovej skupine.