Diskusiu Michala Kovačiča s trénerom reprezentácie Zdenom Cígerom a prezidentom hokejového zväzu Martinom Kohútom zaradila Markíza na 20:20, spravodajské relácie stihla odvysielať predtým.

Vyše polhodinovú diskusiu sledovalo 269-tisíc divákov vo veku od 12 do 54 rokov pri trhovom podiele 25,1 percenta. V komerčnej cieľovke išlo o najsledovanejší program dňa. V širšej cieľovke 12+ si reláciu pozrelo 469-tisíc divákov, čo znamenalo share 22,5 percenta.

Markíza uvádza, že pri obrazovkách dominovali diváci s vysokoškolským vzdelaním 12 - 54 (share 32,2 %), ale programu sa darilo aj u mladších žien 15-24 (share 33,5 %). Z krajov mal najvyššá podiel Žilinský (share 35,5 %).

Markíza pre hokejovú diskusiu odsunula zvyšok programu – Chart Show tak štartovala až pred deviatou. Sledovalo ju 200-tisíc mladších divákov (21,2 %) a 336-tisíc celkovo (18,7 %).

Joj v stredu večer vysielala tradične dve časti Paneláka, prvú po 20:35 si pozrelo 151-tisíc mladších divákov (13,7 %) a 306-tisíc v 12+ (14,4 %ň. Druhý diel z dvojporcie po 21:15 videlo 132-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (12,7 %) a 273-tisíc v 12+ (13,8 %).

Jednotka vysielala trojhodinový film Krstný otec II, ktorý si pozrelo 182-tisíc divákov (10,7 %), do užšej cieľovke 12 – 54 spadalo 75-tisíc z nich (8,5 %).

V univerzálnej cieľovke mali najviac divákov za celý Noviny TV Joj – spravodajskú reláciu sledovalo 561-tisíc divákov (30,7 %). V komerčnej cieľovke išlo o 247-tisíc divákov (27,1 %).