Relácia Modré z neba sa po letnej prestávke na Markízu vrátila úspešne – plnenie snov s moderátorom Vilom Rozborilom bolo najsledovanejším programom dňa a zároveň zaznamenalo najvyššiu sledovanosť aj trhový podiel v tomto roku.
V strategickej cieľovke 12-54 dosiahlo Modré z neba rating 13,7 percenta, share 40,9 percenta u mladších divákov bol najvyšší od mája 2012, uviedla Markíza v tlačovej správe.
Modré z neba malo vyššiu sledovanosť aj podiel ako napríklad Búrlivé víno v pondelok a utorok. Sledovanosť Paneláka na Joj nie je známa, na rozdiel od predchádzajúcich dvoch dní ju už tentoraz Markíza v tlačovej správe nezmienila.
Modré z neba (4. 9. 2013) Zdroj: TV Markíza
Prvé poprázdninové Modré z neba sledovalo celkovo 879-tisíc ľudí starších ako 12 rokov, viac ich bolo v tomto roku len pri vydaní zo 4. apríla, keď bol protagonistom jedného z príspevkov premiér Robert Fico.
Vtedy emotívnu šou videlo 900-tisíc divákov, čo bolo najviac od štedrovečerného špeciálu a o takmer 100-tisíc viac ako v dovtedy najsledovanejšom vydaní v univerzálnej cieľovke z 20. marca (808-tisíc divákov). Až vyše polovica divákov (467-tisíc) pritom v prípade spomínaného vydania s R. Ficom relácia spadala do kategórie 55+.
Markíza sa vo výstupe pre médiá pochválila aj novým maximom podvečerného seriálu Chlapi neplačú, ktorého share v stredu v komerčnej cieľovke stúpol na 35,8 percenta. Joj oproti namiesto stiahnutého seriálu Klan nasadila Súdnu sieň, jej sledovanosť nie je dostupná.
Markíze úspešný návrat Modrého z neba, upevnenie seriálovej novinky v access-prime a stabilná výkonnosť spravodajských formátov pomohla k tohtoročnému najvyššiu celodennému trhovému podielu u divákov vo veku od 12 do 54 rokov. Druhý najvyšší share v roku 2013 zaznamenala Markíza aj v prime-time. Najvyšší celodenný share od začiatku roka mala navyše celá skupina kanálov Markízy – 41 percent.