Markíza nasadila sériu promo spotov do vysielania v pondelok večer, priestor dala prakticky všetkým najznámejším osobnostiam – od moderátorov spravodajstva a publicistiky až po hercov zo seriálov Chlapi neplačú a Búrlivé víno.

Jednotlivé videá odkrýva televízia postupne, vo vysielaní bude vo výsledku dovedna rotovať 17 upútaviek. Spoty sa držia grafiky z minulých rokov, keď je logo pozostávajúce zo skratky „DOD“ zobrazené na nanuku s paličkou.

Tento rok sa Deň otvorených dverí uskutoční v sobotu 23. augusta, teda v podobnom termíne ako vlani, pár dní pred oficiálnymi narodeninami televízie (vysielať začala 31. augusta 1996). V tradícii tak Markíza nastupuje aj po nástupe nového riaditeľa Matthiasa Setteleho, ktorý je vo funkcii od vlaňajšieho októbra.

Komerčný líder aj tentoraz láka divákov vystúpeniami známych interpretov (Richard Müller, Fragile, Peter Nagy, Dara Rolins, Beáta Dubasová, Martin Madej, Tomáš Bezdeda, IMT Smile, Hex, Polemic, Peter Bič Project Vidiek a ďalší), stretnutiami s tvárami televízie a prehliadkami vysielacích priestorov.

Novinkou je webová súťaž o štatút VIP hosťa, ktorý si so sebou na deň otvorených dverí môže priniesť partiu kamarátov a získať balík 18 bonusov navyše vrátane návštevy kancelárie generálneho riaditeľa či uvedenie jednej z kapiel na hlavnom pódiu.

Markíza bude opätovne prinášať z eventu živé vstupy, tri 10-minútové bloky odvysiela o 8:20, 10:10 a 14:30. Väčší 50-minútový špeciál sa začne o 12:00. Vlani mala televízia najdlhší vstup hneď ráno v rámci špeciálu Telerána.

Deň otvorených dverí pripravila Markíza prvý raz v roku 1997. Na akciu každoročne do Záhorskej Bystrice mieria tisíce fanúšikov televízie.

Tradičný marketingový event sprostredkujúci stretnutia televíznych tvárí s divákmi bude mať tento rok opäť aj Joj, ktorá síce dvere priamo neotvára, no organizuje sériu podujatí Joj v meste. V rámci nich vysiela svoju hlavnú spravodajskú reláciu naživo z námestí. Tento rok Joj v septembri zamieri do Trenčína, Žiliny a Košíc.