Oddelenie nových médií Markízy v rámci Centra marketingu vedie od novembra Peter Šturdík. Ten mal predtým v televízii na starosti projekt videoslužby Voyo.sk, ktorému šéfoval.
Po zlúčení oddelenia interaktivity a Voyo.sk sa P. Šturdík stal vedúcim vzniknutej sekcie. Michal Razim, ktorý predtým riadil online aktivity Markízy, televíziu opustil.
Markíza pôvodne tvrdila, že český manažér, ktorý do televízie prišiel len začiatkom roka, v tíme bude pôsobiť aj naďalej. O definitívnom Razimovom konci informoval web Stratégie.sk.
Zmeny v rámci jednotlivých oddelení televízie súvisia so snahou o zvýšenie efektivity ich činností a so šetrením nákladov, s ktorým začal prakticky ihneď po nástupe nový generálny riaditeľ Matthias Settele.
Komplexnejšie úpravy v organizačnej štruktúre Markízy sa začali diať ešte v polovici novembra. Zo zrušených samostatných centier interaktivity a Voyo.sk vznikla sekcia New Media ako jedna zo zložiek Centra marketingu vedeného Michalom Borecom. Popri novej sekcii New Media patrí pod marketingové centrum naďalej aj PR a oddelenie výskumu.
Do podzložky New Media prešlo po novom aj oddelenie teletextu, ktoré bolo presunuté z Centra programu. Programová sekcia s riaditeľkou Silviou Majeskou sa „zbavila“ aj oddelenia archívov, ktoré prešlo pod Centrum techniky. Naopak pod seba vzalo útvar kreatívnych služieb, ktorý sa sem presunul z marketingového oddelenia.
Dlhšie je známa personálna zmena, ktorá sa dotkne obchodného oddelenia. To od januára prevezme rakúsky manažér Florian Skala. Predchádzajúci šéf obchodu Matej Ribanský v televízii skončil v októbri.
Zvyšné sekcie v Markíze pracujú v nezmenenej podobe – Centrum spravodajstva a publicistiky vedie Henrich Krejča, produkciu vlastnej tvorby bývalý šéf MediaPro Entertainment Gabrielu Popescu, techniku Zdenko Ryšavý a ľudské zdroje Tomáš Doubrava.