Na web s uvedenou adresou sa aktuálne prihlásia len používatelia s heslom. Markíza si názov subdomény registrovala na Úrade priemyselného vlastníctva 30. septembra.
Podľa informácií Mediálne.sk je už projekt televízie v pokročilom štádiu príprav a stránka by sa mala spustiť v najbližšom období.
Vo webovom portfóliu má televízia okrem svojej korporátno-contentovej stránky Markíza.sk aj spravodajský portál TVnoviny.sk. Pod doménou Markíza.sk sú sústredené aj podstránky seriálov, staníc televízie, ale aj videoarchív či spomínaná služba online videoknižnice Voyo.
Slovenský trh so zľavovými kupónmi označujú prevádzkovatelia portálov za nasýtený, dôkazom čoho môže byť, že niekoľko aj väčších zľavových portálov v nedávnej minulosti skončilo – vlani v lete napríklad trhová trojka Shopcity.sk.
Vo februári 2013 ukončil činnosť aj český web Hypersleva.cz, spolu s ním aj jeho slovenská sestra Hyperzľava.sk.
Zľavový portál by mohol mať v prípade za cieľ mierne posilniť návštevnosť webu Markízy, ktorý v ostatných mesiacoch čelil poklesu záujmu. Za ten mohol s najväčšou pravdepodobnosťou najmä spoplatnený videoarchív v rámci službi Voyo. Markíza už v tejto súvislosti v predchádzajúcich mesiacoch upravila stratégiu, hoci pôvodné seriály mimo platenej služby stále neumiestnila, hoci krok avizovala pred jeseňou inzerentom.
Zľavovú sekciu má napríklad Fun Rádio - v jeho prípade ide o spoluprácu s jedným z top hráčov na trhu ZlavaDna.sk. Denník Sme zas prevádzkuje vlastný agregátor ponúk kupónových portálov, ktorý patrí k najsilnejším v tomto segmente.
Zľavy môžu byt tiež formou viazania si divákov - špeciálne zľavové ponuky majú napríklad operátori Slovak Telekom a O2, ktorí ich ponúkajú špeciálne pre svojich zákazníkov.
Mediálne.sk oslovilo Markízu s doplňujúcimi otázkami.