Markíza sa zľakla konkurencie, Televízne noviny Headlines mali 15 minút

Konkurencia donútila televízneho lídra TV Markíza meniť novú koncepciu svojho najsilnejšieho titulu Televízne noviny len tri týždne po jej predstavení.

Namiesto štyroch mali Televízne noviny Headlines sedem príspevkov a nový spravodajský formát nasadený po 19:00 tak trval namiesto desiatich pätnásť minút.

Markíza sa zľakla konkurencie, Televízne noviny Headlines mali 15 minút


Markíza promovala v balík zmien na 14. januára, už 4. februára ale prichádza k ďalším.

Približne toľko zasahovala v novom čase od včera za devätnástu hodinu súťaž STV Jednotky 5 proti 5. Jednotka chcela, aby diváci vrcholiacej 5 proti 5 zabudli prepnúť na Televízne noviny Headlines a Televízne noviny Dnes o 19:13 a dopozerali finále rozpozeranej súťaže až do 19:18. Jednotka v rámci kroku pokusne obetovala svoj najsilnejší denný pôvodný formát. V pondelok však Markíza privítala divákov Jednotky presne po skončení 5 proti 5 štartom Televíznych novín Dnes a mohla ich tak plynule previesť za nebezpečný čas 19:30, kedy štartujú jej konkurenčné spravodajstvá.

Markíza klepla po prstoch aj Jojke, ktorá s Krimi Novinami striehne na reklamný brejk po 19:10 a z Markízy prepínajúcich divákov. Brejk sa teraz dostal na rad až o 19:15, kedy sú nové Krimi Noviny takmer na konci.

Markíza reaguje bez toho, aby si počkala na prvé výsledky sledovanosti po protikrokoch dvoch menších televízií. Pre jednu z inovujúcich alebo reagujúcu televíziu to môže byť nielen čierny týždeň, ide o zásadné kroky v exponovanom čase. K dispozícii budú dnes dopoludnia. Mediálne.sk čaká na oficiálne stanovisko Markízy k zmenám v strategických programingových krokoch.