Markíza začala propagovať porotu Hlasu Česko Slovenska

Zdroj: TV Nova

Televízia Markíza od piatkového večera rozbehla ďalšiu fázu kampane pred štartom svojho jarného ťažiskového projektu Hlas Česko Slovenska. Propagovať začala najdôležitejšie osobnosti licencovanej speváckej súťaže - koučov Daru Rolins, Patrika "Rytmusa" Vrbovského, Michala Davida a Josefa Vojteka.

Okrem samotných koučov spoty pracujú aj s ústredným sloganom "Hlas ťa dostane!", respektíve jeho českou verziou "Jdi po hlase!" a motívom pesničky Kings and Queens od skupiny 30 Seconds To Mars. Na nej bol postavený aj úvodný imidžový spot, ktorým Markíza rozbehla intenzívnu marketingovú podporu projektu. Jednotlivých koučov propaguje aj prostredníctvom injektáže vo vysielaní. 

Inzercia sa má objaviť aj v rádiách a printoch. Veľký dôraz chce Markíza klásť tiež na interaktivitu, či už prostredníctvom oficiálnej webovej stránky Hlas.tv alebo sociálnych sietí Facebook a Twitter.

Markíza začala propagovať porotu Hlasu Česko Slovenska

Hlas Česko Slovenska je spoločný projekt sesterských televízií Markíza na Slovensku a Nova v Česku. Na obrazovky sa dostane v nedeľu 12. februára a potrvá do nedele 3. júna, kedy vyvrcholí záverečným "grandfinále". Moderátormi sú rovnako ako v druhej Česko Slovenskej SuperStar Leoš Mareš a Tina.

The Voice of je pôvodom holandský formát, jeho autorom je úspešný televízny producent John de Mol v spolupráci s hudobníkom Roelom van Velzenom. De Molova spoločnosť Talpa Media už šou predala do 27 krajín sveta. Napríklad v USA ju s veľkým úspechom vysielala televízia NBC, uplynulú jeseň sa objavila aj v Nemecku ako spoločný projekt sesterských staníc ProSieben a Sat.1. V roku 2012 šou okrem Slovenska a Česka uvedú aj televízie v Belgicku, Francúzsku, Veľkej Británii a Austrálii.