Markíza vyslala do terénu piatich redaktorov – Michala Kovačiča, Rada Igaza, Lukáša Zuzelku, Viktora Vinczeho a Danicu Kleinovú. Každý týždeň vyrazí po Slovensku jeden z nich, spoločne navštívia 25 „tradičných“ regiónov a v spolupráci s miestnymi redaktormi Markízy vytvoria 21 reportáží.
Mapovanie regiónov potrvá do 25. februára, odštartuje ho M. Kovačič, ktorý ako prvé mesto navštívi Michalovce.
„Najbližšie týždne vám dáme možnosť nahlas politikom povedať, v čom vás sklamali, ale aj potešili a aké sú vaše skutočné potreby,“ povedal moderátor Televíznych novín Jaroslav Zápala pred nedeľnou reportážou, v ktorej Markíza myšlienku predstavila.
V každom regióne strávia redaktori dva dni. Do Televíznych novín sa prihlásia v živom vstupe, v ktorom divákom priblížia získané informácie a na druhý deň bude odvysielaná reportáž, ktorú v danom regióne nakrútili.
Rovnako sa budú zapájať aj do vysielania Telerána. Redaktori budú spolupracovať aj so spravodajským portálom tvnoviny.sk, kde bude zaznamenávaná aj celá trasa výjazdov a jednotlivé reportáže.
Okrem postrehov a živých vstupov piatich redaktorov spravodajstva, dostanú priestor aj bežní obyvatelia regiónov Slovenska, ktorí na námestiach väčších miest môžu do pripravených kamier adresovať svoje krátke odkazy politikom budúcej vlády.
Televíziu budú zaujímať postrehy obyvateľov, pýtať sa ich bude, čo vidia ako pozitíva v regióne, v ktorom žijú a naopak, čo ich v ich regióne najviac trápi, čo by radi zmenili.
O mieste a čase priestoru na „vox populi“ bude Markíza divákov informovať v Televíznych novinách a na tvnoviny.sk deň vopred. Poznávacím znakom televízneho štábu je špeciálne brandované auto „voľby 2016“.