Markíza sa pred Joj dostala v prime-time (19:00 - 23:00) opäť po troch dňoch, naposledy viedla minulý týždeň v piatok (predtým mala navrch v utorok a vo štvrtok). V kratšom prime-time od 19. do 22. hodiny viedla Markíza 24. januára prvý raz v tomto roku. 

Joj z utorkového slotu stiahla nefungujúci formát Moja prvá dovolenka, no v štruktúre sa nepresadil ani seriál Čert nikdy nespí.

Šťastný domov sledovalo na Markíze po 20:30 237-tisíc divákov z komerčnej cieľovky 12 – 54 pri podiele 20 percent. V 12+ mala relácia 371-tisíc divákov (16,6 %). Joj s Čert nikdy nespí oslovila 129-tisíc mladších divákov (11 %) a 232-tisíc celkovo (10,5 %).

V 12+ viedla po 20:20 Jednotka so zostrihom Nikto nie je dokonalý, ktorý pozeralo 375-tisíc divákov (16,8 %), do komerčnej cieľovky spadalo 161-tisíc z nich (13,6 %).

Markíza si držala prvenstvo v 12 - 54 aj s O 10 rokov mladší, reality šou si po 21:35 pozrelo 215-tisíc mladších divákov (24,5 %) a 327-tisíc v 12+ (19,6 %).

Druhý diel Čert nikdy nespí bol na jednocifernom podiele – mal 71-tisíc divákov v 12 – 54 (8,4 %) a 159-tisíc v 12+ (9,9 %).

Joj aj v utorok viedla počas spravodajské bloku – vysielala v ňom najsledovanejší program dňa Noviny TV Joj s 311-tisíc divákmi v komerčnej cieľovke (27,6 %) a 686-tisíc v 12+ (31,3 %).

Celkovým lídrom v prime-time medzi 19. a 23. hodinou však bola Markíza s podielom 21,7 percenta v komerčnej cieľovke. Joj uhrala 16,5 percenta.

Ide o najvýraznejšie vedenie Markízy v prime-time od ukončenia šírenia na anténe na začiatku roka. Pred Joj sa v v hlavnom vysielacom čase dostala v januári piaty raz, v ostatných prípadoch dominoval konkurent. V trojhodinovom prime-time (19:00 - 22:00) bola Markíza včera na čele prvý raz. 

Joj viedla s náskokom v prime-time aj v pondelok, keď sa pochválila najlepšími číslami za posledný rok, pokiaľ ide o sledovanosť v prvom dni týždňa. Popri spravodajstve k tomu prispelo úspešné Inkognito, ktoré dosiahlo najlepšie čísla od návratu do štruktúry Joj v máji 2015, keď ho sledovalo dovedna 548-tisíc divákov (25,5 %) a 301-tisíc v 12 – 54 (26,2 %). V pondelkovom prime-time mala Joj share 25,5 percenta, Markíza sa pohybovala na 19,6 percenta.

Komerčné stanice si v aktuálnom týždni stihli už vymeniť aj pozície celodenného lídra - v pondelok viedla Joj s 20,7 percenta (Markíza 19,5 %), v utorok Markíza s podielom 19,6 percenta v komerčnej cieľovke (Joj 16,1 %).