Markíza ako líder a JOJ ako dvojka na trhu aj vďaka Jednotke, ktorá je v programovej kríze. Vzorec platný väčšinu dní po spustení nových štruktúr sa prejavil aj včera. Markíza oslovila celodenne 37,1 % divákov, JOJ 19,5 a Jednotka STV slabých 15,4 %. STV včera spolu s druhým okruhom nepresiahla 19-percentnú hodnotu podielu na trhu.
O prekvapenie večera sa ďalšou programovou zmenou pričinila Markíza. Bez ohlásenia odvysielala živý rozhovor s moderátorkou Televíznych novín Mariannou Boučkovou, z hľadiska priemerných čísel za celý večer tak úspešnejšie ako pred týždňom sekundovala druhému vydaniu relácie Nikdy nehovor nikdy s manželmi Mojsejovcami.
Reláciu vysielala v obdobnom formáte ako relácie Nora a Braňo Live, moderátorom bol Vilo Rozboril, vysielalo sa z bratislavského Carltonu, obdobná bola aj zvučka relácie. Vilomeniny špeciál sa začínali živým rozhovorom, pokračovali reprízovou epizódou relácie Vilomeniny "Dočekalovci vs. Boučkovci" a končili druhou časťou živého rozhovoru. Markíza držala divákov až do 21:45, relácia Nikdy nehovor nikdy skončila pred 20:50.
Výsledky sledovanosti, ktoré má redakcia Mediálne.sk k dispozícii, hovoria len o priemerných hodnotách celého bloku Vilomeniny špeciál, bez samostatných výsledkov sledovanosti vstupov s rozhovorom. Podľa kriviek sledovanosti začínala svoj prime-time program s lepšou hodnotou Markíza, po skončení reklamného breaku na JOJ však časť divákov prepla na Nikdy nehovor nikdy, pričom relácia JOJ sa držala niekoľko minút veľmi tesne na prvom mieste. Reklamné breaky odvysielali obe televízie súčasne približne o 20:20, väčšina divákov zostala pri televízii JOJ.
Po skončení Mojsejovského špeciálu a reklamnou breaku na JOJ sa väčšina divákov presunula na Markízu, JOJ ju už večer nepredstihla. Podiel Markízy tak bol od 20:00 do 21:45 priemerne na úrovni 41,7 %, JOJ s Nikdy nehovor nikdy zaujala do 20:50 priemerne 31,6 % divákov, čo je približne o sedem percentných bodov menej ako pri prvom vydaní špeciálu. Nasledujúca kriminálka Las Vegas získala podiel 21,3 %.
Jednotka STV v prime-time úspešne alternovala súboj komerčných televízií seriálom Dr. House, ktorý jej priniesol uspokojivý podiel nad 20 %. Niečo za niečo po 21:00 však tentoraz prepadlo s podielom 11,8 %.
Viac údajov o sledovanosti, prehľady najsledovanejších relácií a vývoje sledovanosti nájdete na Mediálne.sk v zóne Televízia > Grafy a tabuľky.
Zdroje údajov:
- ■ TV Markíza zasiela redakcii Mediálne.sk denne výstupy v rozsahu denný a prime-time share, podiely prime-time relácií TV Markíza
- ■ výsledky TV JOJ získava redakcia Mediálne.sk z web stránky TV JOJ, pričom ide najmä o TOP 5 najsledovanejších relácií JOJ
- ■ výsledky STV získava redakcia Mediálne.sk z rôznych zdrojov, webstránka STV totiž zatiaľ nezverejňuje výstupy na internete na dennej báze
- ■ zdrojom sú aj tlačové správy vysielateľov a v menšej miere oficiálne výstupy zasielané spoločnosťou PMT
Ak nie je uvedené inak, Mediálne.sk v textoch pracuje s hodnotami share pre cieľovú skupinu 12+. Vzhľadom skutočnosť, že výsledky sú zostavené z rôznych zdrojov, uvádzané hodnoty sledovanosti sú len informatívne a negarantované. Elektronický prieskum sledovanosti zabezpečuje spoločnosť TNS, financujú ho televízie združené v spoločnosti PMT.
(ra)