Markíza včera predstavila nový ident

Televízia Markíza včera predstavila nový ident, ktorý zahŕňa novú grafiku promo spotov, reklamných breakov a identifikačných predelov. O jeho plánovanom nasadení v januári Mediálne.sk informovalo koncom novembra. Podľa hovorkyne televízie Ivany Semjanovej však napriek novým prvkom nejde o dlhšie avizovanú zásadnú zmenu komunikácie. "Ide len o update súčasnej grafiky, ktorá má vychádzať z už používaných princípov," upresnila.

V novom vizuáli sa objavili nové, fantazijne štylizované prvky krajiny s vodopádmi, súmraku s letom vtákov a zázračnými guľami v klipoch s no-name tvárami. V identifikačných zvučkách figurujú aj naďalej naklonovaní moderátori televízie v krátkych výstupoch.

Termín zásadnej zmeny vizuálnej komunikácie ešte podľa Semjanovej nie je stanovený. "Na marec pripravujeme isté programové zmeny, ktoré možno budú previazané s týmto termínom. Zatiaľ však nič nie je isté," dodala hovorkyňa. Obrázky nového identu Markízy. (ra)