Piatok 15. jún 2012

Piatkový večer patril vrcholiacej reality šou Farma (11,6 % / 39,7 % v 12-54) na Markíze, ktorá s viac než dvojnásobným ratingom porazila premiérový film Správna päťka (4,9 % / 16,6 % v 12-54) na Joj a stala sa najsledovanejším programom dňa.

Markíza uspela s finále Farmy i prvým Vo štvorici po Slovensku

Markíza pokračovala v pozícii trhového lídra aj s nasledujúcim akčným filmom Dvojitý úder (28,0 % v 12-54), konkurenčnej reality šou Hotel Paradise (12,7 % v 12-54) na Joj sa v piatky tradične výrazne nedarí. Neuspel aj nasledujúci subformát Noc v raji (16,1 % v 12-54).

Verejnoprávna Jednotka zabodovala s priamym prenosom zápasu Švédsko - Anglicko z ME vo futbale 2012. V primárnej cieľovej skupine 12+ dosiahli jednotlivé polčasy nadpriemerné trhové podiely 12,8 % a 21,7 %. V 12-54 išlo o hodnoty 12,0 % a 19,3 %.

Televízia Doma začala večer na úrovni svojho priemeru s prvým večerným dielom chorvátskej telenovely Larina voľba (5,1 % v 12-54). Druhá Larina voľba (6,7 % v 12-54) už stúpla nad úroveň sezónneho priemeru stanice, rovnako ako film Nebezpečná zásielka (6,0 % v 12-54). Na stanici Plus zaznamenali mierny podpriemer šou Extrémne rodiny (4,9 % v 12-54) aj film Bojová loď Yamato (4,9 % v 12-54).


Sobota 16. jún 2012

V sobotu večer na trhu výrazne dominovala Markíza vďaka veľkému finále druhej série Farmy (13,4 % / 44,3 %), ktoré vysielala v priamom prenose až do 22:30. Podľa tlačovej správy išlo o celkovo najsledovanejší program dňa. Strieborná priečka patrila úvodnému dielu novej zábavnej cestovateľskej šou Vo štvorici po Slovensku (10,0 % / 37,8 % v 12-54), ktorá aj vďaka nábehu po Farme dosiahla taktiež výrazne nadpriemerný výkon.

Markíza uspela s finále Farmy i prvým Vo štvorici po Slovensku

Zdroj: TV Markíza

Konkurenčná Joj neuspela s obomi večernými filmami - Street Fighter (4,8 % / 15,2 % v 12-54) a Hra bez pravidiel (2,2 % / 14,3 % v 12-54).

Jednotka si vďaka starším divákom udržala v 12+ nadpriemerný výkon s emotívnou šou Pošta pre teba (15,2 % v 12+ a 5,0 % v 12-54), nasledujúci životopisný film Coco Chanel (6,0 % v 12+ a 4,1 % v 12-54) už neuspel. Výrazne bodovala Dvojka s atraktívnym futbalovým zápasom Česká republika - Poľsko, jednotlivé polčasy dosiahli v 12+ trhové podiely 14,0 % a 18,0 %, v 12-54 išlo o mierne nižšie hodnoty 13,8 % a 17,0 %.

Menším staniciam sa v sobotu nedarilo - neuspeli romantické filmy Inga Lindströmová: Zrada a láska (podiel 4,3 % v 12-54) a Rosamunde Pilcherová: Čas poznania (4,3 % v 12-54) na Doma, ani dva reprízové diely seriálu Profesionáli (3,6 % a 2,6 % v 12-54) na Plus. Po Profesionáloch odvysielala Plus tri reprízové časti erotickej relácie Črepiny s hviezdičkou (2,0 %, 7,6 % a 8,0 % v 12-54), dva z nich dosiahli nadpriemerný výsledok.


Nedeľa 17. jún 2012

V nedeľu sa najlepšie darilo Joj, premiéra večerného filmu Púštny kvet (rating 11,7 % / share 33,3 % v 12-54) sa stala najsledovanejším programom dňa a porazila konkurenčný upírsky kinohit Twilight sága: Nov (rating 10,1 % / podiel 28,6 % v 12-54) na Markíze. Joj ostala jednotkou na trhu aj s nasledujúcim filmom Insomnia (podiel 20,2 % v 12-54), snímku Česť a sláva na Markíze si v tom čase pozrelo výrazne podpriemerných 18,1 % mladších divákov.

Markíza uspela s finále Farmy i prvým Vo štvorici po Slovensku

Zdroj: TV Joj

Verejnoprávna televízia ponúkla v nedeľu čisto futbalový večer na oboch kanáloch, na Jednotke odvysielala priamy prenos zápasu Portugalsko - Holandsko (podiel 14,1 % a 13,4 % v 12+ / 12,4 % a 11,6 % v 12-54) a na Dvojke duel Dánsko - Nemecko (podiel 5,0 % a 5,4 % v 12+ / 4,8 % a 4,4 % v 12-54).

Televízia Doma uspela s druhým dielom filmu Zlatokopka (4,6 % a 6,8 % v 12-54), Pluske sa nedarilo s českou komédiou Holky z porcelánu (3,6 % v 12-54) ani s akčným thrillerom Zabite Downa (4,7 % v 12-54).


Najsledovanejším večerným spravodajstvom boli vo všetky tri dni Televízne noviny na Markíze. S výnimkou nedeľného prime-time tiež bola celkovou jednotkou na trhu. V nedeľnom hlavnom vysielacom čase bola Joj úspešnejšia s podielom 30,5 % v 12-54, Markíza zaostala s hodnotou 28,8 % v 12-54.

Zdroje údajov: Hodnoty v sledovanosti v spravodajstve Mediálne.sk o sledovanosti sú negarantované.

Mediálne.sk zverejňuje hodnoty z výstupov merania sledovanosti citovaním oficiálnych zdrojov ako webové stránky STV a spoločnosti PMT, teletexty STV, TV Markíza, TV Joj a tlačové správy televízií. Stanice Joj a Joj Plus zverejňujú sledovanosť aj v týždenných programových plánoch. Správy obsahujú tiež označené neoficiálne informácie z brandže.

Všetky hodnoty sú uvádzané v cieľovej skupine 12-54 v prípade komerčných televízií a v cieľovej skupine divákov starších ako 12 rokov v prípade verejnoprávnej televízie, ak nie je uvedené inak. Ako prime-time sa chápe čas medzi 19:00 a 22:00, access-prime medzi 16:00 a 19:00. Nadpriemer a podpriemer je porovnaním výkonnosti relácie s posledným dostupným celotýždenným priemerným trhovým podielom v danej cieľovej skupine. Sezónny priemer je priemer týždenných podielov v období od septembra do júna v danej cieľovej skupine.