Markíza uvádza využitie 500 kusov LED modulov a asi 700 metrov LED pásov, ktoré sú súčasťou scény. Zábavný program nakrúca televízia vopred, v tomto prípade sa tak vyhne prípadnému stresu zo živých prenosov. 

Na scéne je niekoľko prvkov, ktoré sa odvíjajú od formátu. Nechýba porotcovský stôl a „VIP gauč“, kde sa postupne usádzajú súťažiaci a sledujú výkony ostatných.

„Najnáročnejším prvkom scény je výťah, ktorý zohráva kľúčovú úlohu v celej šou – do neho vstupujú osobnosti pred premenou a vystupujú z neho už po premene – plošina zdvíha celebrity do výšky 2,5 metra, ‚mreža‘ alebo dvere sa otvárajú automaticky, pričom musia byť synchronizované s efektovými svetlami,“ píše Markíza.

Divákov okrem pohľadu na scénu zavedú kamery aj do zákulisia či priestoru pred výťahom. Na scéne pracovalo 15 ľudí a 50 pracovníkov ju dva týždne stavalo.

Markíza ukázala scénu Tvoja tvár znie povedome. Pozrite si ju

Zdroj: TV Markíza

Čo sa týka samotnej relácie, potvrdených je desať dielov, čo znamená, že nedeľná šou sa bude vysielať do prvej polovice mája – štartuje 6. marca.

Markíza potvrdila, že o víťazovi bude rozhodovať bodovaním výhradne porota. Tá napokon nebude pevne trojčlenná (Zuzana Fialová, Mário „Kuly“ Kollár, Dano Dangl), ale podobne ako vo verziách z iných trhov ju zakadým doplní štvrtý člen – špeciálny hosť.

Všetkých desať súťažiacich - Emma Drobná, Helena Krajčiová, Barbora Švidraňová, Michaela Čobejová, Lukáš Adamec, Andrej Bičan, Štefan Skrúcaný a Viktor Vincze - je súčasťou programu od začiatku do konca, nikto nevypadáva. Aj v slovenskej verzii bude zachovaný chariratívny rozmer, ktorý zastreší Nadácia Markíza - víťaz každého kola získa tisíc eur, peniaze dostane vybraná organizácia či rodina.

Tvoja tvár znie povedome je zábavno-imitačná šou, v ktorej musia celebrity na seba čo najdokonalejšie prevziať identitu známych popových hviezd. Tie sa im žrebujú náhodne, pričom napodobniť majú originálny spev, ale aj vzhľad, gestá a choreografiu.

Režisérom slovenskej verzie je Pepe Majeský, moderátorom Martin „Pyco“ Rausch. Formát distribuuje spoločnosť Endemol Shine, predal sa do asi 40 krajín.