Srdcové záležitosti (vývoj sledovanosti) nekončia. Televízia Markíza sa rozhodla reláciu pod pôvodným názvom opäť nasadiť aj do jesennej programovej štruktúry. Mediálne.sk to potvrdila Ľubica Hamarová z PR oddelenia Markízy.
Zoznamka Srdcové záležitosti je televíznym veteránom. Vysiela sa od roku 2002, prežila aj nástup peoplemetrov. Markíza už do relácie zháňa účinkujúcich, v rámci self-promo blokov zaradila náborovú upútavku.
Sledovanosť relácie nebola ostatnú sezónu stabilná, podiel sa pohyboval najčastejšie v rozmedzí od 33 do 38 %. V súčte jednotlivé epizódy dosahujú v najširšej cieľovej skupine priemer Markízy. Ešte pred rokom však oscilovali na hodnotách od 43 do 48 %.
Markíza sa koncom sezóny rozhodovala či formát inovuje, alebo zruší. Autor a moderátor najúspešnejšej televíznej zoznamky Jaroslav Buček Markíze následne ponúkol pilotný diel novej relácie o bývaní. S podobným námetom v tom istom vysielacom čase celú sezónu rástol formát Nové bývanie (vývoj sledovanosti) na Joj. Aj na úkor Srdcových záležitostí.
Princíp Srdcových záležitostí zostáva aj v sezóne 2008 / 2009 naďalej rovnaký. Podľa Hamarovej spočíva v prihlásení sa záujemcov, ich evidencii a následnom dramaturgickom výbere podľa kritérií, požiadaviek a záujmov prihlásených.
"Známe „videovizitky“ v inovovanej podobe už nebudú, namiesto nich sa zoznamujúci po prvý raz uvidia až na stretnutí. Každé zoznámenie v Srdcových záležitostiach je realizované na inom mieste, dokonca aj mimo Slovenska. Nové „srdcovky“ sú viac reality-show, viac o vzájomnom spoznávaní sa, viac o úprimnosti," dodala PR manažérka Markízy. Vysielací čas ostáva v nedeľu o 18:10.