Markíza si to rozmyslela, Srdcové záležitosti pokračujú

Srdcové záležitosti (vývoj sledovanosti) nekončia. Televízia Markíza sa rozhodla reláciu pod pôvodným názvom opäť nasadiť aj do jesennej programovej štruktúry. Mediálne.sk to potvrdila Ľubica Hamarová z PR oddelenia Markízy.

Zoznamka Srdcové záležitosti je televíznym veteránom. Vysiela sa od roku 2002, prežila aj nástup peoplemetrov. Markíza už do relácie zháňa účinkujúcich, v rámci self-promo blokov zaradila náborovú upútavku.

Markíza si to rozmyslela, Srdcové záležitosti pokračujú


Relácia bývalého hlásateľa STV Jara Bučeka dostala v ostatnej sezóne nový vizuál s scénu.

Sledovanosť relácie nebola ostatnú sezónu stabilná, podiel sa pohyboval najčastejšie v rozmedzí od 33 do 38 %. V súčte jednotlivé epizódy dosahujú v najširšej cieľovej skupine priemer Markízy. Ešte pred rokom však oscilovali na hodnotách od 43 do 48 %.

Markíza sa koncom sezóny rozhodovala či formát inovuje, alebo zruší. Autor a moderátor najúspešnejšej televíznej zoznamky Jaroslav Buček Markíze následne ponúkol pilotný diel novej relácie o bývaní. S podobným námetom v tom istom vysielacom čase celú sezónu rástol formát Nové bývanie (vývoj sledovanosti) na Joj. Aj na úkor Srdcových záležitostí.

Princíp Srdcových záležitostí zostáva aj v sezóne 2008 / 2009 naďalej rovnaký. Podľa Hamarovej spočíva v prihlásení sa záujemcov, ich evidencii a následnom dramaturgickom výbere podľa kritérií, požiadaviek a záujmov prihlásených.

"Známe „videovizitky“ v inovovanej podobe už nebudú, namiesto nich sa zoznamujúci po prvý raz uvidia až na stretnutí. Každé zoznámenie v Srdcových záležitostiach je realizované na inom mieste, dokonca aj mimo Slovenska. Nové „srdcovky“ sú viac reality-show, viac o vzájomnom spoznávaní sa, viac o úprimnosti," dodala PR manažérka Markízy. Vysielací čas ostáva v nedeľu o 18:10.