Markíza dnes vo večerných hodinách nasadí do vysielania novú zimnú sadu jinglov. S ústredným heslom "Rozprávková zima" majú akcentovať sviatočnú programovú ponuku televízie, bohatú na rodinné filmy i tradičné rozprávky.
Už druhý rok po sebe trhový líder v idente vymenil svoje celebrity za anonymné detské tváre. "Vo vianočných jingloch účinkujú deti vo veku od 4 do 8 rokov, tie predstavujú hlavné postavy najznámejších vianočných rozprávok, ktoré divákom tradične počas vianočných sviatkov prináša TV Markíza – sú to napríklad Tri oriešky pre Popolušku, Mrázik, Perinbaba či Shrek," popísala kreatívny koncept jinglov pre Mediálne.sk PR manažérka Miroslava Labašová.
Jingle vznikli v areáli Dobšinského rozprávkový svet Habakuky na Donovaloch, kde podľa Labašovej doposiaľ neprebehlo žiadne natáčanie reklamných spotov. Režíroval ich Miro Tallo podľa kreatívneho konceptu vytvoreného in-house.
Markíza do dnešného dňa používala jesenný vizuál s narodeninovým posolstvom "15 rokov s vami", vystupovali v ňom moderátori a herci zo seriálov Markízy. V minuloročnom zimnom idente s ústredným heslom "Vianoce ako obrázok" deti na obrazovku maľovali vianočné motívy. V roku 2009 bol zimný vizuál "celebritný" a rok predtým taktiež "detský".
Ako prvá sa do zimného vizuálu tento rok prezliekla verejnoprávna STV, ktorá nové identifikačné jingle nasadila už od 1. decembra 2011.
Tvorivý tím:
- Koncept: in-house
- Réžia: Miro Tallo
- Supervízor: Útvar kreatívnych služieb TV Markíza
- Kamera: Peter Bencsik
- Kostýmy: Jana Lieskovská
- Masky: Zdena Daoodová