Aktualizácia 25. januára: Jaroslav Zápala a Martina Šimkovičová, posledné dve tváre spravodajstva TV Markíza dopĺňajú spoty z imidžovej kampane na Televízne noviny "Život naživo". Mediálne.sk ich opäť poskytla reklamná agentúra Creative Department.
Aktualizácia 21. januára: Reklamná agentúra Creative Department poskytla Mediálne.sk ďalšie videá z kampane na Televízne noviny Markízy. Tvárami sú moderátori Karol Farkašovský a Miriam Kalisová. Galéria je aktualizovaná o printovú inzerciu s Miriam Kalisovou.
Zverejnené 17. januára 2010:
Dva týždne po tom, čo Televízia Markíza zrušila reláciu Dnes a predĺžila minutáž večerných Televíznych novín, spúšťa k svojej spravodajskej značke imidžovú kampaň. Vyjde s ňou von v nedeľu popoludní.
Ako pre Mediálne.sk potvrdila hovorkyňa stanice Oľga Dúbravská, cieľom kampane je podporiť reštrukturalizáciu spravodajstva, vnímanú televíziou ako "strategický posun". Kampaň chce zároveň predstaviť Televízne noviny ako "najucelenejšiu, najobjektívnejšiu a najsledovanejšiu spravodajskú značku". Týmto spolu s cieľom priblížiť spravodajskú značku Markízy predovšetkým mladšiemu divákovi sa riadila agentúra Creative Department, ktorá kampaň realizovala.
Kampaň odštartuje na obrazovkách televízie Markíza zajtra s prvou fázou. Najskôr sa objavia spoty s Mariannou Ďurianovou a Patrikom Švajdom. "Televízne noviny Markízy sú perzonifikované v osobách ich populárnych moderátorov, preto sme kampaň postavili práve na nich a každému z nich sme priradili jednu z kľúčových hodnôt spravodajstva, ktorú v kampani komunikujú," hovorí Strategy Director agentúry Creative Department Maroš Kemény. Neskôr pribudnú ďalšie štyri spoty s ostatnými tvárami spravodajstva Markízy. Ako dodáva Kemány, televízna kampaň je podporená inzerciou v printových médiách.
Nová kampaň Televíznych novín Markízy dostala slogan "Život naživo". "Keďže sú Televízne noviny živým sumárom toho, čo prináša každý deň život, zaviedli sme pre ne tento slogan," vysvetľuje Kemény.
Prvý spot ukazuje Ďurianovú v uliciach Bratislavy, ako hovorí: "Každý deň sa vyberáme priamo za vami a prinášame vám stále viac nových reportáží a živých vstupov. Celé tímy pracujú v teréne 24 hodín denne, všade tam, kde žijeme. Len tak vám môžeme priniesť spravodajstvo o všetkom, čo vás zaujíma. Nasledovanejšie Televízne noviny, každý deň o devätnástej." Polminútové video sa plynulo presunie z exteriéru do štúdia, kde jej moderátorský kolega Jaroslav Zápala na záver zahlási: "Sledujte s nami – život naživo." V podobnom duchu sa nesie i druhý spot so Švajdom. Najskôr exteriér, zábery na požiar a záchrannú akciu, potom štúdio Televíznych novín a do toho moderátorov komentár: "Žijeme medzi vami a sme na stope udalostí vo dne i v noci, 24 hodín denne, sedem dní v týždni. Sledujeme životné drámy a riešime prípady, ktoré vás trápia. Televízne noviny sú každý deň živšie a napínavejšie. Nasledovanejšie Televízne noviny, každý deň od devätnástej." Televízne spoty režírovali Peter Núñez a Martin Hudák, produkciu zabezpečovalo Oreo.
Posolstvá komunikované moderátormi v novej kampani
zdroj: PR oddelenie TV Markíza
Marianna Ďurianová
- Sme stále bližšie k ľuďom, prinášame stále viac reportáží a živých vstupov
- Naše Televízne noviny sú živým sumárom toho, čo prináša každý deň život
Patrik Švajda
- Sme všade tam, kde sa dejú drámy, naši ľudia pracujú vo dne v noci, 7 dní v týždni
- Televízne noviny sú aj preto každý deň živšie a napínavejšie
Martina Šimkovičová
- Spravodajstvo Markízy je dobre fungujúci systém v ktorom pracuje viac ako 130 ľudí po celom Slovensku
- Našich 54 reportérov prinesie ročne na obrazovky viac ako 13 500 spravodajských príbehov
Miriam Kalisová
- Dnes predovšetkým mladí ľudia menia spôsob konzumácie médií a na tento trend musí spravodajstvo reagovať
- Preto sú Televízne noviny okrem svojej stránky tvnoviny.sk aj na Facebooku
Jaroslav Zápala
- Reportéri Markízy sú vo všetkých regiónoch Slovenska vždy tam, kde sa práve deje niečo o čom by ľudia mali vedieť
- Naše Televízne noviny sú tým najucelenejším prehľadom o dianí doma i v zahraničí
Karol Farkašovský
- V spravodajstve sa do hĺbky venujeme kauzám a neprávostiam, ktoré ľudí trápia
- Robíme to pre ľudí - kladieme za nich otázky a hľadáme odpovede všade tam kde zlyhávajú politici alebo inštitúcie
Televízia Markíza od 1. januára 2010 prestala vysielať dennú spravodajskú reláciu Dnes. Jej programový slot obsadila na vyše 40 minút predĺžená verzia Televíznych novín. Trhový líder zrušenie relácie Dnes dopredu neohlásil, divákom ho neozrejmili ani moderátori Televíznych novín. "Našim cieľom je, aby spravodajstvo TV Markíza reprezentovala práve značka Televíznych novín," vysvetlil neskôr šéfredaktor spravodajstva a športu TV Markíza Lukáš Diko. Viac informácií o zmene.
Televízia Markíza si pochvaľuje novoročnú "reštrukturalizáciu" svojho hlavného spravodajstva. Podľa tlačovej správy sa zrušenie relácie Dnes a predĺženie Televíznych novín už po prvom týždni ukázalo ako efektívny krok, čo sa malo prejaviť na náraste ich sledovanosti. Viac informácií o sledovanosti.
Vizitka kampane
zdroj: Creative Department
Klient: TV Markíza
Agentúra: Creative Department
Creative director: Simona Bubánová, Andrej Krátky
Strategy Director: Maroš Kemény
Copywriter: Marek Vadas
Art director: Eva Odrášková
Account: Andrea Heribanová - Ochabová
Produkcia: OREO
Réžia: Peter Núñez, Martin Hudák
Printová kampaň
Zdroj: TV Markíza
Zdroj: TV Markíza