Markíza.sk sa zmenila. Pozrite sa, ako

Televízia Markíza po rokoch redizajnuje svoju portálovú homepage Markíza.sk. V novej podobe ju spustí v piatok 20. apríla 2012. Markíza poskytla Mediálne.sk prvý náhľad.

Web hlavnej televízie vychádza z rovnakého dizajnu, aký už používa stránka sesterského kanála Doma

„Nová Markiza.sk je graficky prehľadnejšia, atraktívnejšia a modernejšia. Obsahuje viac pútavých fotografií, textov a jedinečného video obsahu. Verím, že nový vizuál Markíza.sk poteší návštevníkov a zjednoduší im cestu aj k ďalším on-line produktom televízie,“ povedal pre Mediálne.sk zastupujúci riaditeľ Centra interaktivity TV Markíza Anton Zdarilek.

V súčasnej podobe fungovala Markíza.sk od októbra 2008. V tom čase išlo o návrat od konceptu spravodajského a magazínového portálu k prezentačnému televíznemu webu.

Túto funkciu bude mať Markíza.sk v novom dizajne naďalej. Horná časť stránky odkazuje na výraznej ploche na TV programy, nižšie sú odkazy na šesť aktualít, ktoré nahradili súčasné väčšie okno s tromi top správami. 

Markíza.sk sa zmenila. Pozrite sa, ako

Odkazy na spravodajský obsah z obsahových webov TVnoviny.sk či MyŽeny.sk nasledujú v dolnej polovici stránky. Na novom webe Markízy sú stále linky na TV archív a Živé vysielanie, hoci tieto fungujú už iba cez videoportál Voyo.sk. 

Markíza v poslednom čase pracovala najmä na vývoji svojej video-on-demand platformy Voyo.sk. Začiatkom februára podstúpila výrazné zmeny, prešla redizajnom a zmenila obchodný model. Zaviedol sa mesačný poplatok 5,99 eura mesačne, v rámci ktorého používatelia dostanú prístup k filmom a seriálom, živým streamom Markízy, Doma a Nova Sport, ako aj prístup k videoarchívu. Ten bol od apríla pre neplatiacich návštevníkov úplne uzamknutý.

Spoločne s celou televíziou prešla od 31. marca 2012 redizajnom aj internetová stránka televízie Doma. Internetové portfólio mediálnej skupiny CME pozostáva na Slovensku ďalej zo spravodajských webov TVnoviny.sk a Športovénoviny.sk, ženského webu MyŽeny.sk a od marca 2012 je tiež lokálnym partnerom komunikačnej platformy ICQ.

Portál Markíza.sk sa v marci 2012 vrátil medzi desiatku najnavštevovanejších slovenských webov, umiestnil sa na deviatej priečke. Medzimesačne si polepšil o 12 percent na 900 844 RU – k rastu mohol prispieť napríklad výrazný rast podstránky pre reality šou Farma, ktorej mesačný počet RU v marci sa zvýšil viac než dva a polnásobne (na takmer štvrť milióna RU). O vyše 70 percent si polepšila podstránka pre Modré z neba (91-tisíc RU), o 40 percent si polepšila sekcia Bez servítky (100-tisíc RU).

Pôvodný vzhľad Markíza.sk

Markíza.sk sa zmenila. Pozrite sa, ako