Zdroj: TV Markíza
Druhá séria reality šou Farma bude vôbec prvý pravidelný pôvodný formát televízie Markíza vysielaný vo vysokom rozlíšení. Na tento fakt začala tento týždeň upozorňovať sériou krátkych spotov v self-promo blokoch.
"Drsnú šou Farma môžeš sledovať vo vysokom rozlíšení v HD," zaznieva vo všetkých spotoch. "Takýto typ šou budeme vysielať v HD kvalite ako prvá televízia na Slovensku," povedal pre Mediálne.sk PR manažér Gabriel Bocko. Ako dodal, Markíza na tento účel zakúpila sedem HD kamier uspôsobených na nakrúcanie v externých priestoroch.
Už známym mediálnym partnerom Farmy je rovnako ako v prípade ťažiskového projektu Hlas Česko Slovenska vydavateľstvo Spoločnosť 7 Plus a najmä jeho denník Plus jeden deň. Najnovšie k nemu pribudlo Rádio Europa 2, ktoré bude prinášať informácie o dianí v šou.
Aj v druhej sérii Farmy našla Markíza priestor na product placement. V šou sa bude vyskytovať napríklad poľnohospodárska technika značky John Deere, v prvej sérii to bolo pivo značky Kelt.
Pôjde o vôbec prvú zimnú verziu Farmy na svete, ktorá vznikne v rámci licencie švédskej produkčnej spoločnosti Strix Television. Pre Markízu ju bude opäť vyrábať jej dvorná produkčná spoločnosť MediaPro Entertainment Slovakia na čele s kreatívnym producentom Petrom Núñezom.
Na obrazovky Markízy sa Farma dostane od nedele 4. marca, úvodné vydanie odštartuje o 21:50 po skončení speváckej súťaže Hlas Česko Slovenska. Nasadená bude denne s výnimkou stredy a nedele.