Okrem M. Boreca skončila ako interná zamestnankyňa v Markíze aj vedúca oddelenia marketingovej komunikácie Zuzana Gašparovičová, ktorá do Markízy prišla v júni tohto roka z Fun rádia. Prepustení boli aj ďalší zamestnanci oddelenia, uviedol portál Topky.sk.
Marketingovú agendu si v televízii podelia centrá programu, reklamy a PR. Šéfkou PR zostáva hovorkyňa televízie Tatiana Tóthová, priamo pod jej oddelenie bude po novom spadať aj obsahová časť onlineu a teletext.
Podobnou transformáciou prešla vlani aj sesterská Nova, ktorá už takisto nemá samostatné oddelenie marketingu, ale len vedúcu PR a komunikácie.
M. Borec spoluprácu s Markízou neukončí, podľa televízie sa bude podieľať na niektorých projektoch naďalej. „Marketingový riaditeľ Michal Borec sa sústredí na prípravu 20. narodenín televízie Markíza a takisto bude organizovať všetky klientské a PR eventy televízie. Naďalej zotrváva vo funkcii predsedu správnej rady nadácie, bude zodpovedný za ďalšie projekty v rámci talent managementu a onlineu. Túto spoluprácu bude zastrešovať jeho spoločnosť, ktorá bude kľúčovým partnerom televízie,“ informovala televízia.
Výrazné zmeny riadiacej štruktúry sa v Markíze diali v roku 2013 po nástupe generálneho riaditeľa Matthiasa Setteleho. Priniesť mali výraznejšie úspory a zoštíhlenie počtu zamestnancov.
Centrum marketingu vtedy k sebe pribralo aj Centrum interaktivity. Spojené oddelenie tak malo v kompetencii korporátnu identitu, PR aktivity, marketingové eventy, ale aj internetové projekty, nové médiá, platformu Voyo.sk a teletext.
M. Borec viedol Centrum marketingu v Markíze od apríla 2012. Pred nástupom do televízie pracoval u telekomunikačného operátora Orange Slovensko.