Na budúci rok bude premiérovým projektom na Markíze romantická reality šou Láska na vidieku.

Program vzniká v spolupráci s produkčnou spoločnosťou Paprika Studios na základe licencovaného formátu Farmer Wants A Wife spoločnosti FremantleMedia, ktorý v minulosti vlastnila konkurenčná Joj a vysielala pod názvom Farmár hľadá ženu.

Ako uvádza Markíza v brožúre pre zadávateľom reklamy, ide o celosvetovo najúspešnejšiu zoznamovaciu šou a európsky hit. Lokálne verzie vznikli už vo viac než 30 krajinách.

Markíza využila, že Joj si už na zoznamku neuplatnila opciu a formát kúpila pre seba. Ide však o pomerne prekvapujúci krok, na Joj sa ostatná séria v roku 2015 borila so slabými ratingami. 

Markíza sa podľa všetkého chystá hľadanie partneriek pre farmárov postaviť v o niečo honosnejšej podobe a bez expresívnych postavičiek. Uvádza, že pripravuje 

Čítajte ďalej s predplatným TRENDU

Odomknite článok cez SMS za 1,90 € týždenne s automatickou obnovou.

Poslať SMS

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa