Na budúci rok bude premiérovým projektom na Markíze romantická reality šou Láska na vidieku.
Program vzniká v spolupráci s produkčnou spoločnosťou Paprika Studios na základe licencovaného formátu Farmer Wants A Wife spoločnosti FremantleMedia, ktorý v minulosti vlastnila konkurenčná Joj a vysielala pod názvom Farmár hľadá ženu.
Ako uvádza Markíza v brožúre pre zadávateľom reklamy, ide o celosvetovo najúspešnejšiu zoznamovaciu šou a európsky hit. Lokálne verzie vznikli už vo viac než 30 krajinách.
Markíza využila, že Joj si už na zoznamku neuplatnila opciu a formát kúpila pre seba. Ide však o pomerne prekvapujúci krok, na Joj sa ostatná séria v roku 2015 borila so slabými ratingami.
Markíza sa podľa všetkého chystá hľadanie partneriek pre farmárov postaviť v o niečo honosnejšej podobe a bez expresívnych postavičiek. Uvádza, že pripravuje
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?