Kompletný redizajn stanice zahŕňa vynovené logo, ktoré televízia predstavila už v stredu. To si zachovalo svoje pôvodné ostré tvary, no niektoré písmená v názve zmenili podobu do čitateľnejšej formy.
Z názvu zmizol výrazný tieňovaný obrys, vo zverejnenom náhľade je rovnako ako predtým v dvojfarebnej kombinácii, žltá časť „daj“ je ale po novom čierna. Druhá časť názvu zostala červená.
Názov je na žltom podklade so zrazenými rohmi, motív je totožný so zobrazením písmen, kde sú zrezané D, J aj O.
Markíza aj v súčasnosti na Dajto využíva neštandardnú grafiku - bielo-modro-červené stvárnenie sa viaže k hokejovému turnaju v Soči.
Komplexná zmena staničnej grafiky môže súvisieť aj s novým formátovaním menšej stanice. Nový riaditeľ Matthias Settele vlani proklamoval, že pôvodnú orientáciu Doma na ženy a Dajto na mužov striktne nezachová, ale rozšíri cieľovky oboch staníc, ktorých program má byť postupne univerzálnejší.
Na prelome rokov sa Markíza zbavila svojho najmladšieho kanála Fooor, niektoré programy z neho sa presunuli práve na Dajto vrátane zahraničných sitcomov.
Vlani v novembri prešla kompletným redizajnom aj konkurenčná stanica Plus, ktorá patrí do portfólia Joj Group. Zmeny sprevádzala aj úprava programovej štruktúry.
Celodenný sezónny priemerný share Dajto je v komerčnej cieľovke 3,4 percenta, rovnakú hodnotu dosahuje aj v prime-time – medzi 19. a 22. hodinou.
Dajto a Plus spravidla súperia o miesto trhovej štvorky za Markízou, Joj a Jednotkou, obe stanice však už z hľadiska celodenného trhového podielu boli niekoľkokrát aj na tretej pozícii.
Dajto spúšťala Markíza 20. augusta 2012. Doteraz najsledovanejším odvysielaným programom bol druhý polčas kvalifikačného zápasu futbalovej reprezentácie proti Bosne a Hercegovine. Duel sledovalo v komerčnej cieľovke vlani 10. septembra 285-tisíc divákov, čo stanici prinieslo podiel 24,8 percenta.