Markíza má prvé videopozvánky vo vysielaní od pondelka – objavili sa v nich moderátori Telerána, ako aj tváre spravodajstva a Reflexu.

V pozvánkach televízia oprášila hudobný poklad spred dvoch rokov, keď takisto použila pieseň Best Day Of My Life od skupiny American Authors.

Inovované je logo akcie, keď typický nanuk na paličke s nápisom „DOD“ vymenila torta so symbolom číslovky „20“. Torta je štylizovaná ako písmeno „O“ v skratke „DOD“.

Postupne majú pribúdať ďalšie videopozvánky vrátane spotov s hercami zo seriálov a ďalších programov televízie. 

Markíza Deň otvorených dverí promuje už aj na webe – v článku si zaspomínala na premiérový ročník akcie, ktorý mapovala v relácii Smotánka. V reportáži hovorí vtedajší riaditeľ televízie Pavol Rusko.

Na tohtoročnom podujatí vystúpia ako hudobní hostia Dara Rolins, Tublatanka, Lukáš Adamec, Emma Drobná a Peter Bič Project.

Deň otvorených dverí pripravila Markíza prvý raz v roku 1997. Na akciu každoročne do Záhorskej Bystrice mieria tisíce fanúšikov televízie.

Celé oslavy 20. narodenín, ktorých je DOD súčasťou, zastrešuje televízia pod sloganom #20rokovspolu.