Markíza vráti Hornú Dolnú tam, kde skraja tohto roka dosahovala rekordné ratingy a atakovala trhový podiel 50 percent v komerčnej cieľovke 12 – 54.
Prvý raz pôjde v novej sezóne Horná Dolná s pondelkovým nasadením 19. októbra o 20:30, následne po nej o 21:40 pôjde Kredenc. Zábavnú reláciu vracia Markíza ako posledný zo svojich aktuálnych formátov pôvodnej tvorby. Prvej časti Kredencu vyhradila televízia až 80-minútový slot do 23:00.
V jarnej sezóne mal Kredenc v pondelkovom nasadení pri zarátaní oneskorenej sledovanosti v priemere u mladých 255-tisíc divákov a priemerný share 26,3 percenta. V 12+ evidovala relácia 377-tisíc divákov, priemerný share dosahoval 22,3 percenta.
Konkurenciou pre pondelkové zábavné okno Markízy by mala byť na Joj relácia Inkognito so začiatkom o 20:35. Po nej vysiela televízia svoj komediálny seriál Dvojičky.
Pre Hornú Dolnú môže byť pondelok o čosi jednoduchšie konkurenčné prostredie, aktuálne si sily pravidelne meria so šou Česko Slovensko má talent, ktorej sa na Joj darí nadpriemerne.
Ostatný súboj z 30. septembra lepšie vyšiel v komerčnej cieľovke Markíze, ktorá mala 399-tisíc divákov a podiel 34,4 percenta. Talent uprednostnilo 362-tisíc divákov pri podiele 32,1 percenta. V 12+ mala tesne navrch talentová šou Joj so 606-tisícovým publikom (30,3 %), Hornú Dolnú dovedna sledovalo 588-tisíc divákov (28,4 %).
V stredajšom prime-time avizuje Markíza od 43. týždňa Búrlivé víno, s ktorým počíta od utorka do štvrtka o 20:30. Piatkový večer patrí Farme a následne Duelu v rámci tej istej reality šou.
Nasadenie Duelu si Markíza vyskúšala aj v sobotu proti premiére Dvojičiek na Joj, aktuálne na víkend televízia avizuje film – 24. októbra pôjde o snímku Kontraband. Nedeľné večery patria Superstar.