V hlavnom vysielacom čase je od apríla. Prvá séria sa končila 18. júna 109. časťou a plynule prešla do druhej.
Denný seriál do prime-timeu posunula Markíza po tom, čo jej v štruktúre slabo fungovali reality šou a naopak hraný seriál si v slote pred Televíznymi novinami získal veľký počet divákov. Búrlivé víno je odvtedy stabilnou jednotkou na trhu.
Seriál sa v súčasnosti vysiela štyrikrát týždenne – od pondelka do štvrtka. Prestávku mal zhruba mesiac od polovice decembra do polovice januára, od 20. januára je vo vysielaní nová séria.
Markíza seriál nestopla ani počas letných mesiacov – v divácky a inzertne slabšom období zvyknú televízie dať nákladnejším programom, respektíve pôvodnej tvorbe ako takej prestávku.
Seriál pre Markízu začala produkovať vlastná spoločnosť MediaPro Entertainment, ktorá sa v štruktúre medzičasom začlenila naspäť priamo pod televíziu. S námetom chceli ísť tvorcovia aj na zahraničné trhy. Vo štvrtok denník Nový Čas na titulnej strane informoval o zmenách v produkčnom tíme – opúšťa ho kreatívna producentka Danica Haláková aj režisér Branislav Mišík.
Dosiaľ najväčší počet divákov seriál sledovalo vlani na Veľkonočný pondelok 1. apríla, keď mal premiéru vo večernom vysielacom čase. Druhý diel z dvojporcie, ktorú Markíza pri zmene vysielacieho času nasadila, videlo 493-tisíc divákov vo veku od 12 do 54 rokov (share 34,2 %). V 12+ mala najviac divákov epizóda z 21. novembra - celkovo ich bolo 891-tisíc.
Z tohtoročných nových programových projektov ráta Markíza na jar so speváckou súťažou Hlas Česko Slovenska, ďalším hraným seriálom Doktori a na jeseň aj s piatou sériou reality šou Farma.