Markíza predstavila ďalšie dva letné formáty

Televízia Markíza predstavila zvyšné dva premiérové low-cost formáty určené na letné medzisezónne obdobie. Prvým z nich je relácia Chalupári, do ktorej Markíza v ostatných dňoch spustila nábor prostredníctvom televíznych spotov a internetovej stránky s rozsiahlym prihlasovacím formulárom. "Tri populárne osobnosti cestujú po Slovensku a zisťujú, ako Slováci trávia víkendy na chalupách a chatách," vysvetľuje pre Mediálne.sk obsah programu Narcis Liptáková z PR oddelenia TV Markíza.


V jednej relácii Markíza predstaví tri rôzne chaty a chalupy, pričom každá zo známych tvárí bude hosťom na jednej z nich. "Diváci prostredníctvom SMS hlasovania napokon rozhodnú, ktorá chalupa je najlepšia," dodáva N. Liptáková.

 

Markíza predstavila ďalšie dva letné formáty

 

Formát bude produkovať spoločnosť Kuul TV, ktorá pre Markízu vyrábala minulý rok letnú low-cost reláciu Mistr Bombastik. Obe spoločnosti podpísali zmluvu na deväť vydaní programu Chalupári.

Reláciu s rovnomenným názvom vysielala niekoľko rokov verejnoprávna Slovenská televízia. Herec Michal Dočolomanský v úlohe moderátora na chalupách navštevoval známe osobnosti.

Posledným letným premiérovým formátom je relácia Slovensko pozerá Markízu s podtitulom Vy si želáte čo chcete vidieť, my to splníme. Z väčšej časti pôjde o strihový program. "Moderátorka komunikuje s ľuďmi v uliciach slovenských miest a pýta sa, čo sa im vo vysielaní Markízy najviac páčilo a čo by z toho chceli opäť vidieť," osvetľuje námet relácie N. Liptáková. Ako dodáva, Markíza tak chce využiť svoj rozsiahly archív nakrútených materiálov nadobudnutý za desať rokov vysielania.

Reláciu bude vyrábať producentské centrum Hattrick Olivera Andrásyho a Eleny Vacvalovej. Vysielať sa bude v týždennej periodicite. Spoločnosť pre Markízu dlhé roky s úspechom produkuje relácie Aj múdry schybí a Dereš. Hattrick sa naposledy pokúsil o rozšírenie produkčného portfólia minulý rok s obnovením relácie Bonzáčik, neprežil však ani jednu celú sezónu. V rozhovore pre Mediálne.sk Andrásy jeho opätovné ukončenie odôvodnil nedostatkom zaujímavých známych osobností, ktoré majú deti.

Markíza predstavila ďalšie dva letné formáty


Oliver Andrásy z producentského centra Hattrick.

Markíza zatiaľ nekomentuje moderátorské obsadenie ani nasadenie relácií v letnej programovej štruktúre. Okrem Chalupárov a Slovensko pozerá Markízu pripravuje televízia do vysielania aj prime-time kvízovú show Piatak. Vo vysielaní sa objaví aj deväť akvizovaných českých vydaní docu-soap Zámena manželiek.

V uplynulom medzisezónnom období Markíza po prvýkrát vo svojej histórii vysielala novinkové tituly určené špeciálne na mesiace júl a august. Letnú štruktúru obohatili formáty Rozvedení so záväzkami, Mokrý vidí všetko, Sendreiovci, Mistr Bombastik a Skutočné osudy.

Skôr negatívne sa Markíza vyjadrovala iba o výsledkoch docu-soap formátu Sendreiovci. Ostatné dosahovali uspokojivú až nadpriemernú sledovanosť. Rozvedení so záväzkami sa dočkal neúspešného pokračovania v druhej polovici končiacej sa sezóny. Skutočné osudy pokračovali v nočnom vysielaní Markízy aj po lete, v súčasnosti ich nahradil súťažný audiotexový formát Skutočné výhry.

Foto: TV Markíza