Joj po predošlom týždni, keď bola s prvým semifinále Česko Slovensko má talent lídrom, tentoraz z pozície ustúpila. Viac divákov mala Markíza, premiérový Kameňák 5 po 20:30 sledovalo 427-tisíc divákov v komerčnej cieľovke 12 – 54 pri trhovom podiele 33,7 percenta. V 12+ mala česká komédia 592-tisíc divákov a share 27 percent. V mladšej cieľovke bol film najsledovanejším programom celého týždňa.

Druhé semifinále Talentu si na Joj pozrelo 281-tisíc mladších divákov, čo stanici prinieslo podiel 24,5 percenta. V 12+ mala šou 471-tisíc divákov (23,8 %).

Seriál Doktor Martin na Jednotke sledovalo 344-tisíc divákov (14,5 %), z toho 132-tisíc spadalo do komerčnej cieľovky (9,8 %).

Sobotný večer patril takisto Markíze vďaka akčnému filmu John Wick. Snímku si pozrelo 217-tisíc mladších divákov (19,3 %) a 320-tisíc celkovo (16,3 %). Joj vysielala film Hry o život: Drozdajka 2, zaujala ním 163-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (16 %) a 204-tisíc v 12+ (11,7 %).

Jednotka mala po 20:25 so Stromom želaní 182-tisíc divákov (8,7 %), v užšej cieľovke 12 – 54 to bolo 80-tisíc divákov (6,9 %).

Najsledovanejším programom soboty boli Televízne noviny Markízy s 280-tisíc mladšími divákmi a podielom 27,7 percenta. V 12+ videlo spravodajský súhrn 552-tisíc ľudí (28,6 %).

V piatok mala navrch Jednotka so šou Milujem Slovensko. Tá si v slote drží výrazný staničný nadpriemer, tentoraz ju sledovalo 599-tisíc divákov (29,8 %), z toho 303-tisíc v 12 – 54 (27,7 %). Išlo o najsledovanejší program dňa.

Markíza bola v závese s väčším odstupom s reprízou Hornej Dolnej, ktorú si pozrelo 170-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (15,5 %) a 247-tisíc v 12+ (12,2 %).

Joj v piatok stavila na film A-Team: Posledná misia, ktorý uprednostnilo 165-tisíc divákov v 12 – 54 (17 %), v 12+ ich bolo 246-tisíc (14,2 %).