Markíza si pád Televíznych novín nepriznáva, hovorí o stabilizácii

Markíza si nepriznáva razantný pokles sledovanosti jej Televíznych novín. Televízia považuje hodnotenia za priskoré a pád o dvadsať percentných bodov po nasadení 5 proti 5 naproti Televíznym novinám Headlines považuje za stabilizáciu po dvoch týždňoch v novej štruktúre spravodajstva. Napriek tomu by nerada už v tejto chvíli bilancovala.

Upozorňuje zároveň na to, že Televízne noviny Dnes znížili výkony hlavných spravodajstiev Joj a Jednotky a medziročne je výkonnosť spravodajskej hodiny medzi 19:00 a 20:00 vyššia.

 

Markíza o prepade Televíznych novín

Odpovedala hovorkyňa Markízy Oľga Dúbravská

Markíza si pád Televíznych novín nepriznáva, hovorí o stabilizácii

„Na bilancovanie je ešte priskoro. Po uvedení nových spravodajských formátov nám však ich sledovanosť v prvých štrnástich dňoch narástla a v súčasnosti dosahujeme plánovaný priemer vysielacieho času, v porovnaní s minulým rokom dokonca s miernym nárastom.“

„Nové spravodajstvo Markízy zobralo divákov obom konkurenčným spravodajským reláciám, ktoré v roku 2008 zaostávajú za svojou jesennou pozíciou.“

 

Výkonnosť jej spravodajskej hodiny je po zmenách skutočne vyššia, Reflex mal pred rokom sledovanosť stabilne pod 40 %, Televízne noviny dosahovali podiel okolo 70 %. V aktuálnej situácii sa Televízne noviny Headlines a Dnes pohybujú tesne pod 60-percentným podielom.

Platí, že Markíza obetovala dvadsaťminútový extrémne vysoký podiel okolo 70 % za asi 60-percentný podiel na 40 minút. Prvé dva týždne bez konkurencie 5 proti 5 boli vyhliadky Markízy ružovejšie, Televízne noviny Headlines si totiž zachovávali 70-percentný podiel.

 

Čierny týždeň spravodajstva Markízy v spravodajstve Mediálne.sk


Markíza sa zľakla konkurencie, Televízne noviny Headlines mali 15 minút


Jednotke sa podaril historický krok - oslabiť Televízne noviny na minimá


Čierny týždeň pre Televízne noviny pokračuje, včera nové historické minimá


Televízne Noviny Headlines padajú tretí deň


Prepad Televíznych novín Headlines sa zastavil

 

 

Markíza si pád Televíznych novín nepriznáva, hovorí o stabilizácii

Markíza si pád Televíznych novín nepriznáva, hovorí o stabilizácii

 

Viac údajov o sledovanosti, prehľady najsledovanejších relácií a vývoje sledovanosti nájdete na Mediálne.sk v zóne Televízia > Grafy a tabuľky.


Zdroje údajov:

  • ■ PR oddelenie TV Markíza a Komunikačné centrum STV zasielajú redakcii Mediálne.sk denne výstupy v rozsahu denný a prime-time share, podiely prime-time vlastných relácií
  • ■ výsledky TV JOJ získava redakcia Mediálne.sk z web stránky TV JOJ, pričom ide najmä o TOP 5 najsledovanejších relácií JOJ
  • ■ zdrojom sú aj tlačové správy vysielateľov a v menšej miere oficiálne výstupy zasielané spoločnosťou PMT

Ak nie je uvedené inak, Mediálne.sk v textoch pracuje s hodnotami share pre cieľovú skupinu 12+. Vzhľadom na skutočnosť, že výsledky sú zostavené z rôznych zdrojov, uvádzané hodnoty sledovanosti sú len informatívne a negarantované. Elektronický prieskum sledovanosti zabezpečuje spoločnosť TNS, financujú ho televízie združené v spoločnosti PMT.