Let's Dance avizuje Markíza v nedeľnom nasadení o 20:00, prvé vydanie ponúkne hneď začiatkom roka 3. januára.
Nedeľné večery patrili na Doma v priebehu roka Zámene manželiek a filmovej romantike. Po novom dostane priestor veľká zábavná šou z archívu. Nedeľu profiluje ako slot pre veľké šou Markíza aj na hlavnom kanáli, kde v tomto nasadení vysielala aj nedávno ukončenú Superstar.
Nasadenie Let's Dance na menšej stanici oznímila televízia programovou zmenou. Pôvodne v slote avizovala film Záblesk slávy.
Z piatich ročníkov Let's Dance, ktoré Markíza vysielala, vybrala televízia do opakovaného vysielania tretiu sériu z roku 2009. Moderovali ju Martin „Pyco“ Rausch a Zuzana Fialová.
Išlo o jedinú edíciu, keď nemoderovala Adela Banášová, ktorá sa zaradila medzi súťažiacich. Medzi zapojenými celebritami bola v treťom ročníku aj medzičasom zosnulá speváčka Iveta Bartošová. Víťazom série sa napokon stal Juraj Mokrý.
Let's Dance 3 finišovalo na Markíze v júni 2009, finálový večer dosiahol trhový podiel 58,3 %, teda vysoko nadpriemerný výkon. Vyvrcholenie tanečnej šou sledovalo vyše milióna divákov.
Celá tretia séria bola sledovanejšia ako druhá - o vyše štyri percentné body. Za úvodnou sériou z roku 2006 však zaostala o takmer deväť percentných bodov.
Ostatnú, piatu sériu Let's Dance vysielala Markíza od septembra do novembra 2011. Šou je adaptáciou britského formátu BBC Entertainment Dancing with the Stars.
Na novú sériu Let's Dance sa Markíza podľa dostupných informáciách momentálne nechystá. V brožúre na rok 2016 avizuje ako jeden z ťažiskových projektov novú zábavno-hudobnú šou Tvoja tvár znie povedome.
Komerčný líder zatiaľ neuvádza, kedy s licencovaným programom od Endemolu počíta. Z veľkých projektov avizovala Markíza na budúci rok novú sériu kuchárskej súťaže Masterchef a pokračovanie Chart Show. Vysielať chce aj ďalšiu sériu Farmy či novinku Čas na svadbu. Viac informácií.
Tanečnú šou v prime-time mala zo slovenských staníc naposledy Joj, ktorá tento rok na jar uviedla vlastnú novinku Tanec snov. Program dosiahol priemernú sledovanosť v komerčnej cieľovke 249-tisíc divákov, priemerný trhový podiel v 12 – 54 bol 23,2 percenta.