Neuspokojivé výsledky sledovanosti donútili televíziu Markíza konať, z utorkového prime-timeu sťahuje jarnú novinku Naši ma zabijú!.
Vyplýva to zo zverejnených programových zmien vysielateľa na aktuálny týždeň.
Zatiaľ nie je zrejmé, či sa relácia objaví v programovej štruktúre na inom mieste. Niekoľko ďalších dielov je však už nakrútených.
Televízia dosiaľ odsunutie formátu nekomentovala. Oznámila len náhradný program – ďalší diel reality šou Zámena manželiek, ktorú vysiela aj v pondelok večer.
V utorok dopoludnia už vo vysielaní Markízy bežali upútavky na zmenený večerný program. Zámena manželiek dosahuje podľa informácií Mediálne.sk relatívne stabilné čísla sledovanosti blížiace sa k sezónnemu priemeru stanice. Lídrom však aj v pondelok býva Panelák na TV Joj, ktorého share sa pravidelne pohybuje okolo 30 percent.
Zdroj: TV Markíza
Z novej relácie Naši ma zabijú! videli diváci na Markíze dosiaľ len tri časti. Šou vychádza zo zahraničného formátu My Parent Are Gonna Love You!. Ani jedna z odvysielaných epizód nezaujala väčší počet divákov a v konkurencii spomínaného Paneláka výrazne zaostávala. V predchádzajúcom týždni dokonca v univerzálnej cieľovej skupine 12+ reláciu v trhovom podiele predbehla aj verejnoprávna Jednotka s programom Nikto nie je dokonalý.
Trhový podiel Naši ma zabijú! sa podľa informácií Mediálne.sk ani raz neprehupol cez 19 percent. Sezónny priemer Markízy sa pritom pohybuje na úrovni približujúcej sa k 26 percentám, v prime-time je zvyčajne ešte vyšší.
Skrytá kamera s celebritami a nachytávaním rodičov v programe od 19. februára nahradila pôvodný sitcom Sekerovci. Najviac divákov mala úvodná epizóda s herečkou Karin Haydu – reláciu sledovalo zhruba 240-tisíc mladších divákov.
V druhej časti ako potenciálna „nevesta“ vystupovala česká speváčka Helena Vondráčková. Ostatné, tretie vydanie s playmate Andreou Járovou videlo minulý utorok len 210-tisíc divákov pri podpriemernom trhovom podiele 16,1 %. Relácia nevytvárala dobrú pôdu ani pre následný seriál Horúca krv, ktorý minulý utorok dosiahol prakticky rovnaké čísla – share 16,7 % v strategickej cieľovke 12-54.
Licencia na pôvodný formát patrí francúzskej produkčnej spoločnosti Banijay, ktorá program predala do viacerých európskych krajín. Pre Markízu reláciu vyrába dvorná produkčná spoločnosť MediaPro Entertainment.