Aktualizované 11. septembra: Zmenené nasadenie Ostrova avizuje televízia v novom programovom pláne na 39. týždeň, k zmenám však pristúpi už skôr - formát nasadí po novom aj v pondelok po Hornej Dolnej, bude chcieť opäť využiť nábeh po svojom ratingovo silnom seriáli podobne ako pri štarte Atletiko Cvernofka.

Reality šou si následne vymení miesto so súťažným formátom Dobre vedieť!, ktorý bude v utorok a stredu otvárať hlavný vysielací čas o 20:30. Ostrov naň nadviaže o 21:40.

Vo štvrtok Ostrov nepôjde, večernú ponuku otvorí Dobre vedieť!, na ktoré nadviaže komediálny seriál Atletiko Cvernofka.

Ostrov si však zachová ďalší slot počas týždňa – vysielať sa bude ešte v piatok o 21:50 po reprízovej časti Hornej Dolnej.

Slovenský Survivor sa na Markíze uviedol nepresvedčivo, televízia s reality šou nebola ani raz trhovým lídrom. V utorok a vo štvrtok mala Joj v komerčnej cieľovke navrch s komediálnym seriálom Naši, v stredu s výrazným odstupom zvíťazilo Česko Slovensko má talent.

Najlepší výsledok zaznamenal Ostrov pri štarte – v utorok 6. septembra ho sledovalo 213-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (trhový podiel 19,1 %), v 12+ ich bolo 335-tisíc (15,9 %).

Novinkou v štruktúre Markízy bude na konci septembri návrat Búrlivého vína. To sa podľa predpokladov vráti do slotu, v ktorom predošlú sezónu končilo – vysielať sa bude pred spravodajským blokom o 17:55 od pondelka do piatka.

Markíza stopne súťažný licencovaný formát Koleso šťastia, ktorý použila v letnej off season. Darilo sa mu striedavo, v aktuálnom týždni dokázal zdolať Moja mama varí lepšie ako tvoja, vo štvrtok však už mala navrch relácia Joj (83-tisíc vs. 97-tisíc divákov, 165-tisíc vs. 199-tisíc v 12+).

Markíza avizovala už skôr, že Koleso šťastia pošle na prestávku, vrátiť by sa podľa generálneho riaditeľa Matthiasa Setteleho mohlo opäť v zime.