Markíza posunula Búrlivé víno do hlavného vysielacieho času na 20:30 ešte v apríli 2013. Zo seriálu sa stal ratingový hit, no v súčasnosti už vinárska sága toľko mladších divákov neláka. Môžu za to aj kroky konkurenčnej Joj, ktorá sa snaží divákov osloviť žánrovo podobnými príbehmi – vlani seriálom Divoké kone a tento rok novinkou Zoo, ale aj viacerými novinkami.
Pozícia Búrlivého vína sa od vlaňajška zoslabuje, tento rok prináša Markíze v prime-time priemerný trhový podiel 18,3 percenta v komerčnej cieľovke 12 – 54, čo je hodnota pod staničným priemerom. Tradične silnejší je naďalej seriál u univerzálneho publika 12+, kde má v priemere 531-tisíc divákov (share 24,7 %).
Aktualizované 26. 2.: Televízia podľa zverejnených programových plánov mienila odsunúť Búrlivé víno v polovici marci zo slotu o 20:30, napokon sa tak stane ešte skôr - už od utorka 1. marca. Markíza divákov informovala aj crowlom vo vysielaní, že po novom pôjde seriál o 21:40. Rovnaké nasadenie bude mať aj druhá časť v rámci týždňa vo štvrtok.
Priestor v skoršom čase dostane reality šou Farma, s ktorej siedmou sériou začína Markíza v piatok 26. februára. Zimná verzia licencovaného formátu má televízii pomôcť zlepšiť výkonnosť v prime-time, predošlá séria na jeseň minulého roka dosahovala nadpriemerné podiely.
Farma sa tak bude vysielať v utorky a štvrtky pred Búrlivým vínom o 20:30. V predošlej sérii vlani na jeseň robila reality šou nábeh práve vinárska sága.
Ostatné dni zostávajú bez zmeny – hlavný vysielací čas tak Markíza bude vypĺňať v pondelok premiérovou Hornou Dolnou, Farmou a Kredencom, v stredu Chart Show a reprízou Kredenca a v piatok Farmou, na ktorú nadviaže jej Duel.
Sobotný prime-time budú obsadzovať zahraničné filmy, nedeľný večerný slot patrí novej zábavne šou Tvoja tvár znie povedome, ktorá sa začína 6. marca.